SVE NAOPAKO

Petek: Gradske vlasti prvo donesu odluke o izmjenama u prometu, a tek onda prometnu studiju i analizu

U Zagrebu se ponovno otvara pitanje (ne)učinkovitog upravljanja prometom. Gradske vlasti donijele su odluku koje mijenjaju svakodnevni život građana, poput izmjena u parkiranju, ograničavanja prometa i prenamjene prostora, no kako izgleda, sve su to donijele bez temeljitih analiza i potrebnih studija
Renato Petek GUP HDZ Možemo! trgovina Igor Soban/PIXSELL

Gradske vlasti su dakle prvo donijele odluke o izmjenama u prometu, parkiranju, a tek onda naručuju prometne studije, prikupljaju podatke, rade analize i terenska istraživanja tvrdi gradski zastupnik Renato Petek.

– U Zagrebu nikako na zelenu granu! Gradske vlasti prvo donesu odluke o izmjenama u prometu, parkiranju, a tek onda naručuju prometne studije, prikupljaju podatke, rade analize i terenska istraživanja.

U postupku javne nabave je izrada Plana održive urbane mobilnosti, a sad je raspisana nabava i za Prometni model Grada Zagreba. Struka je s ovakvim upravljanjem prometom i hodogramom donošenja odluka, prilično iznenađena!

Projektni zadatak novog prometnog modela uključuje od prenamjene prostora za pješačke staze, biciklističke staze, pješačke zone, ograničavanje brzine prometa, transformaciju cestovnog prostora za promet privatnih vozila u prostor za druge potrebe kao što su zeleni prostor, pa do politike cijena parkiranja i vremenskih ograničenja parkiranja, uklanjanje parkirnih mjesta, parkiranje izvan ulice te poboljšanje kvalitete usluge u javnom prijevozu i biciklističkom prijevozu, piše gradski zastupnik Renato Petek na Facebooku.

 

Grad Zagreb
Politika