Perforacije u Zagrebu – pridružite se zatvaranju festivala
Ovogodišnje zagrebačko izdanje Perforacija bliži se kraju. Danas, u 21 sat dodite u Polukružnu dvoranu &TD-a gdje vas očekuje izvedba Tina Dožić i Colina Black (HR/AUS): “Machine life in the bush of Ghosts“. Nakon izvedbe selimo u Atrij &TD-a gdje su Na Oko i Marin Tudor pripremili jednu jestivu instalaciju „Mood by Food” baš na našu publiku.Također od 19 sati u MM Centru možete pogledati i sudjelovati u radu Magdalene Pederin “Ekranizacija telefonskog imenika 1988. – 2018.”
Elektronički zvuci mutiranih strojeva odjekuju preko imaginarnog zvučnog krajolika stvarajući surealni sonički svijet nastanjen lutajućim automatima. Rad Machine Life in the Bush of Ghosts istražuje mogućnost neživih objekata da posjeduju svojevrstan život ili duh u doba umjetne inteligencije. Ovaj rad rezultat je prve suradnje dvojice umjetnika koji pristupaju mediju zvuka iz potpuno različitih uglova: Tin Dožić koji prenamijenjuje svakodnevne objekte u zvučne strojeve i Colin Black koji istražuje pitanje mjesta i prostora kroz medij zvuka.
Colin Black je međunarodno priznati sound artist. Osvojio je New York Festivals nagradu za umjetnost zvuka (2015), Prix Art Italia Award (2003) i postigao posljednju rundu selekcije na Prix Phonurgia Nova (Francuska, 2010, 2011, 2015 i 2016) za svoje radove. Inovativni radovi Colina Blacka učestalo su naručivani u obliku instalacija, performansa i emisija u Australiji, SAD-u i Europi.
Tin Dožić završio je studij psihologije na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu i nove medije na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu. Svoj rad temelji na istraživanju medija kroz prakse izrade vlastitih elektroničkih instrumenata, aproprijacije zastarjelih tehnologija i reciklažu. Izlagao je i nastupao na raznim platformama u Hrvatskoj i inozemstvu, samostalno i u kolaborativnim projektima (Test Lab na V2_ Rotterdam, CreArt na LAVA Valladolid, Izlog suvremenog zvuka, MIMO, Sine Linea, Sound art inkubator u Zagrebu, Device art u Pragu). Rad je nastao u sklopu Rezidencije Muzičkog salona, u koprodukciji Kulture promjene Studentskog Centra u Zagrebu i festivala Perforacije udruge Domino.
Ekranizacija telefonskog imenika 1988. – 2018. reinterpretacija je istoimenog filma Zdravka Mustaća iz 1988. Godine. U filmu Budući u to vrijeme kamera i telefon nisu bili sasvim udomaćena tehnologija, stvara se nadrealna dimenzija filma, s obzirom se ponosni vlasnici tehnologije prezentiraju na sasvim osebujne načine. No, dok su akteri filma entuzijastično dijelili osobni podatak (telefonski broj) današnja je svijest o zaštiti podataka sasvim drugačija.
Magdalena Pederin je multimedijalna umjetnica koja djeluje na području interaktivne i video instalacije. Živi i radi u Zagrebu. Izlagala je u renomiranim muzejima i galerijama kao što su: Pratt Manhattan Gallery, New York, SAD, FILE, Sao Paulo, Brazil, N.A.M.O.C. Peking, Kina, Transmediale, Berlin, Njemačka, Kibla, Maribor, Slovenija, MSU Zagreb, etc.