Novo ruho Čazmatransa na dugoselskom kraju, uveden nove linije za Leprovicu
Nakon što su s početkom ove godine uvedene promjene u autobusnom prijevozu na području Zagrebačke županije, a tako i na području grada Dugog Sela gdje su uvedene nove linije, danas je u Uredu gradonačelnika održan sastanak predstavnika Grada – gradonačelnika Nenada Paniana i dogradonačelnice Jasminke Kokot Bambić i predstavnika tvrtke “Čazmatrans“ d.o.o. – komercijalnog direktora Berislava Saraje i voditelja dugoselske poslovnice Deana Koščevića.
Povod je bio rješavanje zamolbe Mjesnog odbora Leprovica za promjenom voznog reda jer putnicima i građanima tog naselja polazak prvog jutarnjeg autobusa ne odgovora u 7:30 sati, već puno ranije, u 5:30 sati, kao i povratni autobus iz Dugog Sela prema Leprovici u 16:10 sati. Zamolbu su predstavnici Čazmatransa momentalno uvrstili u novi vozni red, tako da se uz ostale linije iz Leprovice uvode još te dvije. Kako doznajemo drugi mjesni odbori nisu imali zamolbe ili prijedloge vezane uz vozni red, tako da razlika u autobusnim linijama u drugima naseljima nema.
Naglašeno je kako će Čazmatrans izaći u susret svim potrebama građana i putnika na području grada Dugog Sela s obzirom na to da su „predložene linije želja, a životne potrebe građana kroz neredno razdoblje od šest mjeseci će pokazati na koji način će biti prilagođen vozni red“, kazao je direktor Čazmatransa Saraja.
Želja je integrirani prijevoz
Na sastanku je bilo riječi i o prometnoj analizi loko prijevoza na području grada te uvođenju dodatnih linija, primjerice do IKEA, te eventualno i drugih linija ako se pokaže potreba. Gradonačelnik drži da se integrirani prijevoz s Gradom Zagrebom u praksi može riješiti tako da se omogući liniji Čazmatrans da staje na prvoj autobusnoj stanici Sesvetskog Kraljevca gdje bi naši putnici nastavili putovanje ZET-ovim autobusima, što trenutno nije izvedivo.
-Želimo integrirani prijevoz, a onda dvije autobusne linije voze usporedo. To nije funkcionalno niti rentabilno- kazao je između ostalog gradonačelnik, koji smatra kako je o tome potrebno razgovarati s predstavnicima Grada Zagreba te onda riješiti i pitanje naplate takve karte jer integrirani prijevoz u europskim zemljama znači korištenje iste karte za sav javni prijevoz.
Potreba za autobusnim terminalom
Čazmatransovi predstavnici naveli su potrebu izgradnje autobusnog terminala kod željezničkog kolodvora, što je gradonačelnik potvrdio.
-Terminal za šest autobusa, natkriven, s dvije punionice, ukupne površine 2 do 3.000 m2, s parkingom oko 5.000 m2, to je naš plan koji ćemo nastojati realizirati-najavio je gradonačelnik poručivši kako je namjera da se sav promet automobilima kroz centar svede na najmanju mjeru, a poveća autobusni prijevoz.
-Čazma je spustila cijene, uložila u nove autobuse, unaprijedila svoju kvalitetu usluge te nastoji odgovarati na potrebe korisnika, a to će nastaviti i dalje- kazao je voditelj dugoselske poslovnice Čazmatransa Koščević.