Nik Titanik o novom logu Zagreba: Daj me nemojte je…

Novi vizualni identitet Grada Zagreba, odabran putem javnog natječaja koji je provelo Hrvatsko dizajnersko društvo, predstavljen je u ponedjeljak. Pobjednički koncept “Slobodan čovjek u slobodnom gradu” potpisuju Boris Malešević, Katja Malešević i Feđa Vukić.
– Rješenje odražava Zagreb kao otvoren, vedar i ponosan grad te omogućuje kvalitetniju komunikaciju s građanima i posjetiteljima – priopćili su iz Ureda gradonačelnika.
Struka jednoglasno podržala rješenje
Ocjenjivački sud u sastavu Ira Payer, Nina Bačun, Tom Dorresteijn, Luka Korlaet i Luka Thumm jednoglasno je ocijenio da pobjednički rad predstavlja čvrst strateški temelj za vizualni identitet grada, spajajući njegovu tradiciju s modernim dizajnerskim pristupom.
Predsjednica ocjenjivačkog suda Ira Payer naglasila je da rješenje uspješno balansira prošlost i suvremenost, omogućujući jasnu i dosljednu komunikaciju Zagreba, prenosi N1.
Zamjenik gradonačelnika Luka Korlaet istaknuo je da novi vizualni identitet jasno prenosi emocije koje Zagrepčani osjećaju prema svom gradu – ljubav, ponos, sreću i povezanost.
– Slogan “Zagreb, volim te!” jednostavan je, ali snažan izraz tih emocija – poručio je.
Podijeljene reakcije javnosti
Odluka o novom vizualnom identitetu izazvala je žustre rasprave. Dok neki kritiziraju jednostavnost rješenja i izostanak tradicionalnog grba Zagreba, drugi ga hvale kao svježe i moderno. Treći pak raspravu prate s ironijom, ponavljajući frazu “Je*eni Tomašević”.
Kroničar hrvatskih gluposti i karikaturist Nik Titanik odgovornima za “dizajnersko preseravanje” je poručio: – Daj me nemojte je***!.