Neugledna i neugodna petlja je sigurna, kaže struka

Dosta pomutnje ovih dana izazvala je zabrana prometovanja vozilima težima od 3,5 tona po najvišem nivou petlje na križanju Avenije Marina Držića i Slavonske.

Da vožnja teretnih vozila nije opasna po statiku petlje, odlučila je komisija sastavljena od djelatnika Gradskog ureda za mjesnu samoupravu, Gradskog ureda za prostorno uređenje, izgradnju Grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet te Uprave prometne inspekcije Ministarstva mora, prometa i infrastrukture do nosi Večernji list.

Do samog uvida i posljedične privremene zabrane došlo je zbog dojave građana kako su uočili rupe na samoj prometnici.

Bilo bi krajnje nedogovorno konstatirati da je petlja nesigurna nakon što su upravo suprotno zaključile službe grada i resornog ministarstva. No građani imaju svako pravo pitati pitanja i slati pritužbe zbog stanja petlje. Kako vidite iz slika radi se o jednom derutnom dijelu zagrebačke prometne infrastrukture koji vapi za obnovom. Ako nikakvom drugom onda onom koja bi barem sanirala nepostojeću odvodnju. Šahtovi s razine prometnice nemaju ni sliv ni cijevi kojima bi voda s prometnice otjecala, već se ona samo prelijeva na pješačku razinu tip ispod prometnice.

Vrata na sporednim prostorijama koje su nekada služile za skladištenje opreme za održavanje prometnice odavno su provaljena, a odnedavno su zabarikadirana drvenim pločama.

Iako je, u statičkom smislu, prometnica sigurna ona je definitivno neugledna i neugodna za sav cestovni i pješački promet.