KANDIDAT ZA GRADONAČELNIKA

Lovrić: Tomašević ništa nije stabilizirao nego je razrušio i uneredio

Ivica Lovrić, kandidat za gradonačelnika Zagreba kaže kako mu je glavna motivacija za ulazak u utrku za gradonačelnika loše vođenje grada Zagreb
gradska vlast nekompetentni Ivica Lovrić posao Davor Puklavec/PIXSELL

Aktualna gradska vlast nije dorasla ovom poslu. Oni su razočarali i svoje birače, ali i sve građane. Pokazali su se potpuno nekompetentni za vođenje Zagreba, rekao je Ivica Lovrić.

Lovrić smatra kako Zagreb ima puno gorućih problema, ali da građane najviše tište gužve u prometu i gospodarenje otpadom.

– Prljav i neuredan grad, razrušen Jakuševec, bez vizije kako će se riješiti. Vidim i potpuno netransparentno upravljanje Holdingom i gradskim financijama. Holding nikad nije bi zaduženiji s najskupljim kamata. Niti grad Zagreb nije bio nikad zaduženiji. Pušten je spin da je sadašnja gradska vlast stabilizirala financije, ali nikad nisu iznijeli podatke o tome. Tomislav Tomašević ništa nije stabilizirao nego je razrušio i uneredio, naglasio je Lovrić za HRT.

Lovrić je dodao kako Zagreb u vlasništvu ima 6500 stanova, a da je od toga oko 500 stanova prazno.

Tomašević nije raspisao niti jedan natječaj za popunjavanje tih stanova i što se događa – svakodnevne provale u te stanove i nezakonita useljenja. I na tom području se kreirao veliki nered, rekao je.

Rješenje prometnog kolapsa u gradu

– Odmah bi otvorio Vlašku i Masarykovu. Uveo bi rigorozne kazne za one koji se zaustavljaju na trakama npr. na Zelenom valu radi dostave ili istovara. Imamo dijagonalu Zaprešić – Sesvete. Uveo bi lakošinsku željeznicu. Moj plan je da se u Zagrebu javnim prijevozom u pola sata može prijeći s jednog kraja na drugi i to je izvedivo sa samo devet novih željezničkih stanica, rekao je.

– U Zagrebu ne funkcionira ZET. Svaki dan na pruge i ceste izađe oko 70 posto potrebnih tramvaja i autobusa. Otkad je Tomašević došao na vlast oni tramvaje i autobuse ne održavaju i prema njihovom izvješću iz 2023. ispravno je 57 posto tramvaja. Godine 2019. prije COVID-a i potresa ZET je prevezao 262 milijuna putnika, a lani samo 150 milijuna. Građani su prešli na automobile. Moramo vratiti građane da koriste javni prijevoz. Zato smo i najavili besplatan javni prijevoz kako bi ih motivirali. A kvalitetno rješavanje prometnih gužvi je moguće ako imate efikasan javni prijevoz, a mi smo to odlučili riješiti podzemnom željeznicom, rekao je Lovrić.

Rješenje Jakuševca

Kad je pak riječ o Jakuševcu, Lovrić je rekao kako je bivša gradska uprava pripremila izgradnju kompostane u Novskoj i sortirnice na Žitnjaku kao ključni preduvjet za zatvaranje Jakuševca.

– Za oba projekta Tomaševića su dočekale građevinske dozvole i Vlada RH je raspisala natječaj za europske novce. Tomašević se nije uopće javio na natječaj. Odustao je od oba projekta, a da je izgradio kompostanu i sortirnicu mi danas ne bi govorili o Jakuševcu. Mi ćemo u roku od dvije godine sagraditi i kompostanu i sortirnicu i stvoriti preduvjete da se zatvori Jakuševec, najavio je i istaknuo da je realno u četiri godine zatvoriti Jakuševec.

Grad Zagreb
Izbor urednika
Politika