PREDSJEDNIK PLAVOG GRADA

Lovrić optužuje Tomaševića za zaustavljanje projekta Srebrnjak: Njegovi kadrovi nisu bili sposobni pratiti projekt

Predsjednik stranke Plavi grad i skupštinski zastupnik Ivica Lovrić na konferenciji za medije rekao je da ta stranka traži od gradonačelnika Tomislava Tomaševića da ih sutra na sjednici Skupštine izvijesti o propasti projekta Srebrnjak
Zagreb: Konferencija za medije Gordane Rusak, Otta Barića i Ivice Lovrića Josip Regovic/PIXSELL

Bivša Gradska uprava aplicirala je i dobila 63 milijuna eura za izgradnju translacijskog centra pri bolnici Srebrnjak. Pripreme su tekle nekoliko godina i u svibnju 2021. godine, nekih mjesec dana prije nego što će Tomašević preuzeti vlast u Gradu Zagrebu, započeti su i radovi. Dakle, izabran je izvođač, sklopljen je ugovor i ti radovi su u konačnici trebali biti gotovi u sljedećih dvije i pol godine, odnosno do konca 2023. godine, podsjeća na razvoj događaja Lovrić.

Dodao je da je dolaskom na vlast, Tomašević izveo takve kadrovske vratolomije kad je u pitanju upravljanje Srebrnjakom, Upravnim vijećem ili Gradskim uredom za zdravstvo da jednostavno ti kadrovi nisu bili sposobni pratiti taj projekt i u prvih godinu dana radova realizirano je svega 3 posto od investicije.

Podsjetio je da je sutra na dnevnom redu točka gdje bi Gradska skupština treba donijeti još jednu protuzakonitu i protuustavnu odluku, a to je prijedlog da se jedan prolaz u Šrapčevoj 12, prolaz kroz prizemlje stambene zgrade, proglasi javnim dobrom.

Bezumna odluka

– Radi se o privatnom vlasništvu, vlasništvu stanara te zgrade koje Grad Zagreb nasilno uzurpira uz pomoć zaštitara tvrdeći da je njihov. Stanari će uz potporu Plavog grada ponovno ući u sudski spor i to će biti još jedan od sudskih sporova koje će Grad Zagreb izgubiti – zaključno govori Lovrić.

Na pitanje novinara o najavi Gradske vlasti da će radovi na Heinzelovoj započeti u travnju iduće godine Lovrić je proučio kako je to jedna bezumna odluka.

– Taj koridor Heinzelovom ulicom od Kvaternikovog trga pa sve do Zračne luke dr. Franje Tuđman preko Domovinskog mosta, protiv kojeg su Možemovci bili kad se gradio, jest koridor za laku željeznicu, to nije tramvajski koridor – smatra Lovrić.

Ističe da kad Plavi grad preuzme vlast u lipnju sljedeće godine da će odustati od tog projekta i obećava da će graditi laku gradsku željeznicu.

Najavio je kako je sutra, 7. studenog, na dnevnom redu sjednice Gradske skupštine Grada Zagreba naplata parkinga subotom u prvoj zoni do 24 sata, svim radnim danima do 24 sata te uvođenje naplate nedjeljom do 15 sati što je ustvari jedno veliko poskupljenje.

Aktualno
Grad Zagreb
Politika