HSLS upozorio na lošu prometnu infrastrukturu u Zagrebu: Osim bojanja biciklističkih staza ne postoji sigurnosna prometna strategija
HSLS Zagreba smatra da gradska uprava i Tomislav Tomašević nemaju nikakvog opravdanja za štednju na prometnoj infrastrukturi i njezinom odražavanju jer time ugrožavaju u prometu ne samo naše sugrađana već i našu djecu. Udruge i civilno društvo ne mogu biti isključivi prioritet rada gradske uprave, prioriteti treba biti i održavanje ovakvih radara i prometnica izjavio je Darko Klasić.
Situacija je nikada gora
– Danas su svima nama a prvenstveno gradskoj upravi i gradonačelniku puna usta brige o sigurnosti djece i građana u prometu. U stvarnosti situacija je nikada gora, te osim hiperprodukcije ležećih policajca i bojanja biciklističkih staza ne postoji sigurnosna prometna strategija, a održavanje prometne infrastrukture nalazi se na nikad nižoj razini, rekao je saborski zastupnik i predsjednik zagrebačkog HSLS-a Darko Klasić.
Zagrebački liberali upozoravaju da ovogodišnji podaci pokazuju da je za cjelokupni asfalterski program ljetnih radova bilo predviđeno 6 milijuna eura, što je 30 posto niže od asfalterskog programa iz 2019. godine.
Iz HSLS-a dodaju da taj podatak uz primjere bojanja zebri na prvi dan škole, otvaranje pristupa teškim kamionima u Cankarevoj ulici koja je zbog sigurnosti djece zatvorena za kamionski promet prije pet mjeseci ili neispravnosti svih radara za nadzor brzine na Črnomercu najbolje oslikavaju stihijski rad gradskog ureda za promet i brige za zagrebačke ulice gradske uprave.
Zabrinjavajući podaci
– U prošlom mandatu vijeća gradske četvrti na području Črnomerca u svrhu povećanja sigurnosti i usporavanja prometa u neposrednoj blizini škola i vrtića postavljeni su radari za nadzor brzine poput ovog na ulici Črnomerec. Nakon četiri godine niti jedan radar više nije funkcionalan, zbog potpunog izostanka održavanja istih od gradskih službi, kaže Klasić i dodaje da je taj podatak vrlo zabrinjavajući.
Tvrdi i da Gradska četvrt Črnomerec već tri godine svjedoči najmanjoj razini izvršenja malih komunalnih akcija i održavanja prometne infrastrukture u povijesti, a novac namijenjen rješavanju komunalnih problema vraća se kao neiskorištena sredstva gradske četvrti u gradski proračun nakon čega gradonačelnik Tomislav Tomašević određuje gdje će on biti utrošen.
Saborski zastupnik naglašava da je za rad gradskih četvrti odgovoran je predsjednik Gradske četvrti te da je na Črnomercu za isto bio odgovoran sada već bivši predsjednik GČ Črnomerec, Dražen Lučanin iz stranke Možemo, koji je u međuvremenu zaposlen u gradskom poglavarstvu kao rukovoditelj gradske službe za informacijski sustav i tehničke poslove.
– Vjerojatno gradska uprava smatra da je uz svoju stručnost na primjeru vođenja gradske četvrti Črnomerca u protekle dvije godine pokazao svoje upravljačke kapacitete pa je zbog istog zaposlen na mjesto voditelja službe, zaključuje Klasić.
Sad već sa sigurnošću možemo reći da uz izostanak strategije upravljanja prometom, loših cesta i izostanku koordinacije gradskih tijela, uzrok ovakvom stanju u prometu nalazi se i u ovakvim primjerima neiskusnih izabranih voditelja gradskih službi koji ne podliježu nikakvoj odgovornosti, smatra Klasić i dodaje da u Zagrebu postoje brojni primjeri od Čistoće i Zagrebačke plinare do Zrinjevca.