Kalinić najavio kandidaturu za gradonačelnika: Želim učiniti nešto za oporavak Zagreba
Nekadašnji bliski suradnik Milana Bandića i pročelnik dvaju gradskih ureda u Bandićevo vrijeme, najavio je kandidaturu za gradonačelnika Zagreba na sljedećim lokalnim izborima sredinom svibnja sljedeće godine.
Kalinić je diplomirao i magistrirao međunarodne odnose, a potom i doktorirao na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu. Šest godina bio je asistent na zagrebačkom sveučilištu. Tijekom 1989. i 1990. na Fakultetu političkih znanosti sudjelovao je kao znanstveni asistent na znanstvenom projektu “Odrednice političkog ponašanja na našim prostorima”.
U to vrijeme, 1989., pokrenuo je Fokus, prvi neovisni časopis u Hrvatskoj koji je izlazio do kraja 1990. Kalinić je djelovao i u Hrvatskom helsinškom odboru do 1995., a na parlamentarnim izborima 2000. bio je izabran za zastupnika u Saboru kao član SDP-a. Potom je bio direktor u Profilu, najvećoj izdavačkoj kući u Hrvatskoj. Bio je inicijator poslijediplomskog studija “Upravljanje u krizama” na Sveučilištu u Zagrebu, a objavio je i desetak knjiga publicistike i beletristike, piše Nacional.
Gradsku problematiku jako dobro poznajem
– Kandidirat ću se za gradonačelnika, a nisam imao veze s Ivicom Lovrićem, još manje s njegovom kandidaturom. Isto tako, neka bude jasno da nikoga od protukandidata, pa ni gradonačelnika Tomislava Tomaševića, neću napadati. Ono o čemu ću govoriti su projekti potrebni Zagrebu – rekao je Kalinić.
– Želim učiniti nešto za oporavak Zagreba, a gradsku problematiku jako dobro poznajem. Od 2006. bio sam u zagrebačkom poglavarstvu. Najprije sam 2006. postao pročelnik Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i šport Grada Zagreba. Od 2008. do 2021. obnašao sam dužnost pročelnika Ureda za upravljanje u hitnim situacijama Grada Zagreba – kaže Kalinić.
Komentirao je i problem parkinga u Zagrebu.
– Ugostitelji su iznajmljivali terase na mjestima gdje su nekada bila parkirališna mjesta. Onda su iz Možemo! računali koliko mogu dobiti po satu parkiranja ako maknu čovjeka s automobilom. Međutim, nisu uočili da ima više parkirnih karti nego parkirališnih mjesta. Koliko god oni smanjivali te terase, gube prihod od tih ugostiteljskih objekata, a nemaju nikakvu zaradu, jer se tu parkiraju ljudi s povlaštenim kartama. S parkirnim blokovima oni taj problem ne mogu riješiti – kaže Kalinić.
Smatra da je rješenje je u javnom prijevoz, ali da se taj problem ne može riješiti s 28 godina starim tramvajima.
– Sada su u Augsburgu kupili hrpu polovnih tramvaja, a samo im je jedan došao. Kupili su stare tramvaje bez natječaja. U normalnim uvjetima to bi bio i predmet za inspekciju. Prije je bilo i pitanje koliko tvrtka C.I.O.S. radi s Gradom Zagrebom, rekao je Pavle Kalinić za Nacional.