Jeste li čuli za Dubai čokoladu? Posljednjih mjeseci svi pričaju o njoj
Fenomen čokolade iz Dubaija privukao je veliku pažnju posljednjih mjeseci – toliko da su mnogi poznati brendovi počeli proizvoditi vlastitu verziju proizvoda.
Viralan trend
Trendovi često dođu i odu prije nego što shvatimo da su postali upravo to – trendovi. S društvenim mrežama čini se da se ovaj ciklus promjena ubrzava. Ipak, jedan trend je tu na dulje vrijeme, barem se tako čini. Riječ je o čokoladi i to ne bilo kakvoj, već Dubai čokoladi.
Ponekad se u trendovima sve vrti oko jedne boje koja svugdje dominira, kao što je slučaj s bordo nijansom u modnim krugovima ove jeseni. Slično tome, rastuća popularnost Adidas Samba tenisica, može se navesti kao još jedan tipičan primjer značajnih trendova u posljednjem razdoblju. I dok ovakvi trendovi, usko vezani uz brzu modu, obično traju sezonu ili nekoliko mjeseci, jedan poseban trend koji je u posljednje vrijeme nadmašio većinu sličnih trendova je onaj koji je usko vezan uz hranu, točnije, čokoladu, navodi zadovoljna.rs.
Serije videa na društvenim mrežama, redovi ispred slastičarnica i pokušaji da ih sami napravite kod kuće samo su neke od “posljedica” ovog slatkog trenda. Dubai čokolada osvojila je svijet, a kako i ne bi kad je savršena kombinacija čokolade, pistacija i ostalih dodataka. Sada već popularni ASMR video TikTok prehrambene influencerice Marie Vehere kako jede čokoladu u svom automobilu pregledan je gotovo 100 milijuna puta, a stotine ljudi od tada su snimile vlastite reakcije na poslasticu ili izradile vodiče s receptima pokušavajući je replicirati kod kuće.
Kako je nastala Dubai čokolada?
Sarah Hamouda, 38, koja već devet godina živi u Dubaiju, pokrenula je brend 2021. kao dodatni posao. Inspirirana trudničkim željama, ova britansko-egipatska poduzetnica odlučila je stvoriti nešto više od “tipične” čokoladne poslastice.
– Pomama za brendom je nestvarna, rekla je Hamouda, dodajući da su dnevne narudžbe za njezinu poduzetničku trgovinu, Fix Dessert Chocolatier, porasle s jednoznamenkastih na 500.
– Da budem iskrena, nisam ni na trenutak pomislila da će ovo postati globalno, rekla je Hamouda za CNN, dodajući da je primila poruke i video reakcije od ljudi od Kanade do Argentine i Rumunjske.
– Nevjerojatno je što se događa, dodaje.
Budući da se čokolade izrađuju ručno — uključujući šarene dizajne naslikane na svakoj — postoji ograničenje koliko ih tim može proizvesti.
– Za mene je jako važno da održimo kvalitetu i sastojke naših proizvoda, kaže Hamouda, dodajući da je tajna njezinih čokolada u posebnom kalupu koji koristi za oblikovanje čokolade i pakiranje nadjeva.
Dio privlačnosti ove poslastice su kreativna imena koja je smislio Hammoudin suprug, kao i jedinstveni okusi inspirirani Bliskim istokom, kao što su datulje, karak chai (začinjena mješavina čaja) i kanaf, tradicionalni arapski desert od mljevenog tijesta, pistacija, slatkog vrhnja i sirupa.
Međunarodno stanovništvo Dubaija, sastavljeno uglavnom od stranaca, također je nadahnulo neke od okusa, poput “Mind your own Buiscoff”, bijele čokolade s hrskavom Lotus kremom od sira ili “Cereously Chewsy”, mliječne čokolade punjene Nutella brownie fudgeom, vrhnjem i žitaricama.
Otkako je video postao viralan u veljači ove godine, tvrtka se proširila. Počelo je od Hamoude i njenog supruga, koji rade od svoje kuće, na tim od deset ljudi u unajmljenoj kuhinji.
Čokolade od 200 g, koje koštaju 20 dolara po komadu, dostupne su samo putem dostave hrane Deliveroo, a prodaju se svakog dana u 17 sati. Uz ograničenje od 500 narudžbi dnevno, Hamouda kaže da se obično rasprodaju u roku od nekoliko minuta.
Iako bi ovo mogao biti zavidan problem, Hamouda kaže da je došlo i do negativnih reakcija na internetu, s kupcima koji se žale na nedostatak čokolada i kritiziraju popularnost čokolade diskreditirajući je kao marketinški trik, prenosi N1.