I ove godine nacionalna kampanja “Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!”
Nacionalna turistička kampanja za promociju ruralnog turizma “Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!” nastavlja se i ove godine te će do kraja srpnja isticati raznolikost, zanimljivosti i ponudu ruralnih područja, izvijestili su iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ).
– Nakon odličnih rezultata prošlogodišnje kampanje ‘Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!’, HTZ u suradnji s Ministarstvom turizma i sporta nastavlja ove godine s aktivnostima promocije raznolike ponude hrvatskih ruralnih destinacija s fokusom na domaće tržište, poručuju iz HTZ-a.
Prvi val te kampanje, od svibnja do kraja srpnja, obuhvaća sedam tematskih videa u kojima su istaknute zanimljivosti ruralnih destinacija oko Zadra, Varaždina, u Splitsko-dalmatinskoj županiji, na potezu od Bilogore do Zagreba, u Podravini, oko Šibenika i Knina te Gorskog kotara.
– Kampanja je prošle godine ostvarila odlične promotivne efekte, što potvrđuju i rezultati u kontinentalnim ruralnim područjima s 40 postotnim porastom turističkog prometa do sada ove godine, rekao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dok je ministrica Nikolina Brnjac naglasila:
– Iznimno je važan nastavak kampanje ‘Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!’ jer osim promocijskog dijela doprinosi i našem strateškom cilju razvoja Hrvatske kao održive turističke destinacije.
Osim na domaćem, kampanju će ove godine provoditi i na susjednim tržištima, a drugi val kampanje planiran je od rujna do listopada.