I ove godine nacionalna kampanja “Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!”

Cilj kampanje je promocija ponude hrvatskih ruralnih destinacija
doživi domaće HTZ

Nacionalna turistička kampanja za promociju ruralnog turizma “Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!” nastavlja se i ove godine te će do kraja srpnja isticati raznolikost, zanimljivosti i ponudu ruralnih područja, izvijestili su iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

– Nakon odličnih rezultata prošlogodišnje kampanje ‘Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!’, HTZ u suradnji s Ministarstvom turizma i sporta nastavlja ove godine s aktivnostima promocije raznolike ponude hrvatskih ruralnih destinacija s fokusom na domaće tržište, poručuju iz HTZ-a.

Prvi val te kampanje, od svibnja do kraja srpnja, obuhvaća sedam tematskih videa u kojima su istaknute zanimljivosti ruralnih destinacija oko Zadra, Varaždina, u Splitsko-dalmatinskoj županiji, na potezu od Bilogore do Zagreba, u Podravini, oko Šibenika i Knina te Gorskog kotara.

– Kampanja je prošle godine ostvarila odlične promotivne efekte, što potvrđuju i rezultati u kontinentalnim ruralnim područjima s 40 postotnim porastom turističkog prometa do sada ove godine, rekao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dok je ministrica Nikolina Brnjac naglasila:

– Iznimno je važan nastavak kampanje ‘Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!’ jer osim promocijskog dijela doprinosi i našem strateškom cilju razvoja Hrvatske kao održive turističke destinacije.

Osim na domaćem, kampanju će ove godine provoditi i na susjednim tržištima, a drugi val kampanje planiran je od rujna do listopada.

Hrvatska
Ostalo