KAD JE PRODAJA BOLJA OD SEKSA

Hrvatski Prodajni Mindset širi se regijom: Naše inovacije promijenile su trendove u struci

Temelj cijele priče Prodajnog Mindseta je vještina komunikacije u prodaji i ponosni smo što je ovaj hrvatski format zadobio i regionalnu prepoznatljivost.
Prodajni orgazam. Kad prodaja postaje bolja od seksa panel Prodajni mindset

U potpuno ispunjenoj dvorani rovinjskog Weekend Media Festivala, više od stotinu zainteresiranih gledatelja sudjelovalo je u raspravi na panelu „Prodajni orgazam. Kad prodaja postaje bolja od seksa?“. Komunikacijskom stručnjaku Krešimiru Macanu u petak su se na panelu pridružili pokretači Prodajni Mindset Kluba, Vedran Sorić i Saša Tenodi, istaknuvši najvažniju formulu uspješne prodaje.

– Networking je jedina strategija koja uvijek uspijeva, ustvrdio je Tenodi, pojasnivši da je upravo zato njihov koncept druženja i razmjene znanja u sklopu njihovog Kluba dobio i regionalnu prepoznatljivost. U četvrtak je naime pred više od 170 sudionika u samom središtu Ljubljane pokrenuta franšiza Prodajnog Mindseta u Sloveniji. Hrvatski koncept networkinga i jačanja prodajnih vještina, s ciljem dizanja profesionalnih standarda i uvođenja inovativnih praksi odsad će se širiti i Slovenijom.

– Temelj cijele priče Prodajnog Mindseta je vještina komunikacije u prodaji i ponosni smo što je ovaj hrvatski format zadobio i regionalnu prepoznatljivost. Prodaja je nažalost i dalje često marginalizirana, no zaboravljamo da najmanje 15 posto radno sposobnog stanovništva radi upravo u prodaji, te da je svaki četvrti oglas za posao – onaj za stručnjaka u prodaji. Jasno je kako postoji puno prostora za napredak, kako prodajnih vještina, tako i reputacije same struke i vrijednosti koje ona donosi gospodarstvu, istaknuo je Vedran Sorić. Uz podršku poznatog poduzetnika Ognjena Bagatina, Prodajni Mindset Klub svakim danom okuplja sve više članova, i to najčešće usmenom predajom.

– Sve što se događa oko Prodajnog Mindseta u Sloveniji potvrda je i glavne poruke koju smo tamo čuli – prodaja ne završava prodajom, već preporukom. A broj sudionika na otvorenju u Ljubljani, kao i rast članova Kluba, dokaz su uspješne prodaje, poručuju osnivači.

Osvrnuli su se na strategiju promocije koncepta u Hrvatskoj – organizacijom konferencije Prodajni Mindset: The Wolf Strikes Again, kada su u Zagreb doveli pravog vuka s Wall Streeta, Jordana Belforta. Uskoro proglašena najuspješnijom prodajnom konferencijom desetljeća te nagrađena HUOJ Grand PRixom za događaj godine, vidljivost Prodajnog Mindseta podigla je na regionalnu razinu.

– Od prvog dana smo zagovarali promjenu dosadašnje prakse. Nismo dijelili kotizacije, a uspjeli smo rasprodati dvoranu. Mnogi organizatori u regiji kasnije su također preuzeli taj trend. Drago mi je što je našom inicijativom cijelo tržište u posljednjih godinu dana napravilo značajan iskorak, zaključio je Tenodi.

Nakon Ljubljane, dio sudionika je u sklopu spektakularne „From Sales Mindset 2 WEEKEND.17 Business Grand Tour“ karavane ekskluzivnih automobila, preko Trsta, Portoroža, Motovuna i Umaga stigao u Rovinj. Automobili vrijedni više od dva milijuna eura okupljeni u suradnji s Highlife Clubom privukli su poglede znatiželjnika. Među njima je bio i najbolji vozač među pjevačima, Sandi Cenov, koji je i sam vlasnik impresivnog Lotusa Elise Cup 250.

Gospodarstvo
Hrvatska