PROMET U ZAGREBU

Herman: Tomašević do sada nije imao nijedan svoj projekt, već su svi oni samo reciklaža postojećih

Stanovnici Zagreba i svi koji dolaze u glavni grad - sve više vremena gube u prometnim gužvama. U posljednje četiri godine u Zagrebu je registrirano 40 tisuća novih automobila
mislav herman Matija Habljak/PIXSELL

Gradonačelnik Tomislav Tomašević najavio je ulaganja – nove ceste, mostove i garaže. Prometna rješenja, očito, glavni su adut gradske vlasti za još jedan mandat.

Mislav Herman naglašava kako su se gužve pojavile nakon povratka građana s godišnjih odmora i početkom školske godine.

– Od tada mi na zagrebačkim prometnicama imamo prometni kaos i razjarene građane. Situacija u prometu u Zagrebu nikada u povijesti nije bila lošija. Opravdani je razlog da je obnova nakon potresa bila otežana. Ono što se moralo suziti zbog obnove stoji, ali onda se druge prometnice koje nisu obuhvaćene radovima, moraju proširiti i otvoriti nove ceste kako bi promet mogao cirkulirati, naglasio je.

Dodaje kako trenutna vlast radi nešto što se ne smije raditi. Izbacuju određene trake, kao što je Prilaz Đure Deželića, gdje su biciklističke staze na kojima nema biciklista i na kraju još se uvodi blokovsko parkiranje na osnovi studije koja je rađena 2021. godine i koja se uspoređivala s gradovima koji imaju uređenu infrastrukturu.

– Gospodin Tomašević nije do sada ima ni jedan svoj projekt, već su svi oni samo reciklaža postojećih – kazao je Herman.

Herman je rekao da kada HDZ preuzme vlast u Zagrebu da će otvoriti sve ulice koje su zatvorene, a to su stara Vlaška, Preradovićeva, Masarykova te se vraća treća traka u Prilazu Đure Deželića. Naglašava kako Zagreb treba prodisati dok se ne završi obnova, prenosi HRT.

– Onda možemo razmišljati o biciklističkim stazama i pješacima, ali u ovom trenutku to nije moguće, govori.

Aktualno
Grad Zagreb