GRADSKI PROBLEMI

Gužve u Zagrebu sve veći problem: HSLS predlaže konkretne mjere

Prometni zastoji u Zagrebu postali su svakodnevica, a građani sve češće svjedoče prometnim kolapsima u glavnim dijelovima grada, upozoravaju zagrebački liberali.
ZET KONČAR rabljeni tramvaji gradska vlast HSLSHSLS

Na navigacijskim aplikacijama glavne prometnice svakodnevno su označene crvenom bojom, što ukazuje na velike gužve i spor protok vozila. Iako je problem rezultat višegodišnjeg zanemarivanja prometne infrastrukture i javnog prijevoza, aktualna gradska vlast, predvođena gradonačelnikom Tomislavom Tomaševićem, suočava se s kritikama zbog neučinkovitog rješavanja situacije.

Kristijan Jelić, potpredsjednik GO HSLS-a, istaknuo je kako je potrebno hitno poduzeti mjere za smanjenje gužvi. Kao ključno rješenje predlaže proširenje prometnih koridora u smjerovima istok–zapad i sjever–jug, izgradnju barem tri podzemne garaže u centru grada te značajno poboljšanje javnog prijevoza.

Pozitivnim smatra projekte poput izgradnje novih tramvajskih pruga u Sarajevskoj i Heinzelovoj ulici te obnovu voznog parka ZET-a, uključujući kupnju novih tramvaja od KONČARA, što doprinosi i domaćem gospodarstvu. Međutim, osvrnuo se i na problematičnu nabavu rabljenih tramvaja iz njemačkog Augsburga.

– Kada je u kolovozu 2023. potpisan ugovor o kupnji 11 polovnih tramvaja, bio sam jedan od rijetkih oporbenih zastupnika koji su podržali tu odluku. Smatrao sam da je to dobar privremeni potez dok čekamo isporuku novih tramvaja iz Končara. Nažalost, do roka isporuke u prosincu 2023. stigao je samo jedan tramvaj, a dodatnih šest mjeseci kasnije isporučena su tek još dva – istaknuo je Jelić.

Izrazio je nadu da će gradska uprava ubuduće izbjegavati takve pogreške te da će novi Končarevi tramvaji u skoroj budućnosti značajno poboljšati stanje javnog prijevoza u Zagrebu.

Grad Zagreb
Politika