Gradonačelnik Milan Bandić, sa suradnicima, obišao je aktualna gradska gradilišta: radove na izgradnji ograde groblja Mirogoj uz Remetsku cestu, radove na uređenju tramvajske pruge kod Britanskog trga, Ulicu Blato te radove na rekonstrukciji Radničke ceste.
Ograda na Mirogoju
Uz Remetsku cestu izgradit će se ogradni zid u kojem će biti integrirane niše, njih ukupno 496 za smještaj urni. Ukupna dužina ograde je 722 metra. Ograda i kolumbarijski zid izvode se kao armiranobetonski zid te se s obje strane oblaže fasadnom opekom. S unutarnje strane izgradit će se šetnica koja se spaja s postojećim stazama groblja čime se izbjegavaju dodatne stepenice i omogućuje prilaz osobama s invaliditetom.
-Ovo je veoma složen posao, tu je i klizište tako da nam nije bilo lako ni naći izvođače radova. Također, mogu najaviti da je arhitektonski atelier Hržić dobio zadaću da projektira nastavak Boleovih arkada, koji će biti gotov 2021. godine- najavio je gradonačelnik dodavši kako će to biti povijesni projekt.
Vrijednost radova koji bi trebali biti gotovi do 31. kolovoza iznose 8,9 milijuna kuna bez PDV-a.
Rekonstrukcija tramvajskih pruga
U gradu su trenutno u tijeku rekonstrukcije tramvajskih pruga. Gradonačelnik je sa suradnicima obišao radove na rekonstrukcije pruge od Frankopanske do Ulice Republike Austrije. Radovi u dužini 1887 metara započeli su u svibnju ove godine a trebali bi biti završeni krajem kolovoza. Do danas je završeno cca 500 metara južnog kolosijeka, odnosno do Kačićeve. Vrijednost radova cijele dionice iznosi 17,3 milijuna kuna.
Voditeljica ZET-a Ljuba Žgela navela je da su u tijeku još radovi i na rekonstrukcije pruge Vlaška-Bauerova, Savska cesta, Ilica – od R. Austrije do Pivovare, raskrižje Šubićeva – Držićeva.
Ulica Blato
Radovi na proširenju i obnovi asfalta Ulice Blato (od Jadranske avenije do Country golf kluba) se odvijaju zadnjih tri mjeseca.
-Ova prometnica će biti žila kucavica ne samo za golf klub nego i za novi projekt koji će ovdje uslijediti a to je Dječja bolnica kao 1. faza Sveučilišne bolnice u gradu Zagrebu koju ćemo raditi zajedno s resornim ministarstvom i Vladom Republike Hrvatske- najavio je gradonačelnik te dodao da takav jedan projekt zaslužuje dobar pristup pa se cesta širi s tri na šest metara, a imat će i pripadajuće biciklističke i pješačke staze te stazu za rolere.
Radnička cesta
U sklopu sveobuhvatne rekonstrukcije Radničke ceste, od Slavonske avenije do Domovinskog mosta, u nastavku rekonstrukcije preostalog dijela, trenutačno se izvode radovi zadnje dvije etape rekonstrukcije (treća i četvrta etapa).
-Do kraja rujna pustit ćemo u promet sjeverni podvožnjak na Žitnjaku – Petruševac a do kraja listopada i južni podvožnjak. Na taj način bi negdje oko Dana svih svetih pustili u promet puni profil Radničke ceste u duljini od skoro 4 kilometra- rekao je gradonačelnik danas na gradilištu zadovoljan napretkom radova.