Google uklonio više od 2,5 milijarde oglasa, a posebno se prate oni koji koriste pandemiju
Kako su naglasili, posebnu pažnju obraćaju na oglase od početka pandemije virusa Covid-19.
„Pomno smo pratili ponašanje oglašavača kako bismo zaštitili korisnike od oglasa koji žele da iskoriste krizu. Kako se situacija razvijala, primjetili smo oštar skok u lažnim oglasima za proizvode koji se više i traže, poput maski za lice„, navodi se.
Ovi oglasi su promovirali proizvode koji su navodno znatno ispod tržišne cijene ili pogrešno su predstavljali kvalitetu proizvoda, napisao je u objavi na blogu Scout Spencer, podpredsjednik za zaštitu privatnosti i sigurnosti oglasa kompanije Google.
Ova kompanija ima i posebnu „Covid-19 radnu grupu“, koja je kreirala novu tehnologiju pronalaženja kako bi se zaustavili lažni oglasi.
U poslednjih nekoliko meseci blokirano je i uklonjeno na desetine milijuna reklama koje se odnose na koronavirus zbog kršenja politike kao što su lažne cijene i pogrešni opisi oglasa.