Brendiranje Škrleta ide dalje
Na inicijativu članova Turističkog vijeća Turističke zajednice Ivanić- Grad i Udruge Škrlet na području Ivanić- Grada i Kloštar Ivanića postavljeno je šest info ploča „Škrlet“ koje je postavila Turistička zajednica. Ploče su postavljene kod Specijalne bolnice Naftalan, Hotela Sport, na Trgu Vladimira Nazora, Seoskom turizmu Kezele, Kleti Stari mlin u Kloštar Ivaniću, te kod Vinarije Voštinić Klasnić. Cilj postavljanja ovih ploča je senzibiliziranje i informiranja domaćeg stanovništva, turista i posjetitelja o važnosti ove škrleta, koji je autohtono vino tog područja.
Između ostalog na ploči stoji kako je „škrlet autohtona sorta podregije Moslavina, na čijoj se revitalizaciji i očuvanju posljednjih 10 godina intenzivno radi. Vinogradi se nalaze na blago položenim jugoistočnim i jugozapadnim padinama Moslavačke gore, na nadmorskim visinama od 120 do 200 metara. Podregija se dijeli na dva vinogorja: Volodersko-Ivanićgradsko i Čazmansko, a najzastupljenija sorta je Škrlet“.
Ovo vino je vrlo vrijedna sorta čiji je kvalitativni potencijal značajan u razvoju Ivanić- Grada i Moslavine kao zaštitni turistički adut. Upravo zbog toga vina ove sorte danas predstavljaju prepoznatljivost regije, a dva vodeća proizvođača Škrleta na području Ivanić- Grada su Vinarija Voštinić Klasnić i Seoski turizam Kezele.