Božićna (ne)čestitka Dragana Primorca: Kako loš PR kvari imidž kandidata
Video čestitka Dragana Primorca, iako vizualno besprijekorna, pati od ozbiljnih strateških i izvedbenih nedostataka, smatra profesor komunikologije dr.sc. Kristijan Sedak. Kaže da poruka vizualno, umjesto da približi kandidata biračima, naglašava njegovu distanciranost, emocionalnu hladnoću i odsutnost karizme. Naglašava kako se poruka koja je trebala odjeknuti toplinom i povezanošću pretvorila se u primjer kako ne voditi političku kampanju.
Njegov Facebook napis prenosimo u cijelosti.
– Odajem priznanje SDP -u koji je financirao jezivu video čestitku Dragana Primorca. Ne mogu drugačije objasniti razinu nepromišljenosti i loše izvedbe. Estetski je savršena, ali s pogrešnim tonom stvara nelagodu kod publike. Naglašava neprirodnost kandidata i odsutnost karizme te emocionalne povezanosti s biračima.
Izgleda kao brzinski uradak amaterske produkcije. Kandidat koji je centralno izložen izgleda statično i neprirodno. Retorički elementi čestitke odaju pasivnu-agresiju koja je u suprotnosti s očekivanim duhom Božićne poruke.
Dragan Primorac ostavlja dojam distanciranog, pretjerano kontroliranog i nedovoljno iskrenog. Sadržaj i prezentacija ne uspijevaju osigurati uvjerljivost kandidata niti prenijeti ključne vrijednosti koje bi trebale odjeknuti kod birača. Estetika nadmašuje sadržaj, što sugerira nesposobnost tima da poveže vizualnu komunikaciju s političkom strategijom.
Za dobru kampanju nije dovoljan kvalitetan kandidat, već je potrebna profesionalizacija kadrova, strateško planiranje resursa i upravljanje vremenom.
Disclaimer: Nemam saznanja tko je autor video poruke niti koja joj je cijena – napisao je Sedak.