Bernardić: Vrijeme je da neispravnog Tomaševića ostavimo u garaži i odlučimo se za odgovornu vlast

Pola godine nakon što su, u tišini, nabavljeni polovni Mercedesovi zglobni autobusi, pokazalo se da su opasni po život građana Zagreba. Tek je pravodobnom i prisebnom reakcijom vozača ZET–a izbjegnuta nesreća nakon što se autobus, koji sada ima prijeđenih 457.000 km, počeo dimiti.
Na izvanrednom tehničkom pregledu pokazalo se da je autobus tehnički neispravan. Uz neispravne kočnice, postojala je opasnost od zapaljenja, zbog curenja ulja. Kad su polovni autobusi nabavljeni utvrđeno je da su imali kilometražu od oko 350.000 km. Godinama se upozorava na probleme u neodržavanju ZET-ovih autobusa jer nisu nabavljeni rezervni dijelovi.
-Stare kante sa nekoliko stotina tisuća kilometara ZET je masno platio bivšim korisnicima koji su jedva čekali da ih se riješe jer su opasni po život putnika i to putem posrednika. Da ironija bude veća, za potrebe kampanje Tomašević je na silu iz garaže izvukao prototip tramvaja, snimio Tik-tok, i vratio ga u garažu. Podsjećam da od starog željeza od tramvaja iz Augsburga, koji su masno platili novcem građana, pola nije došlo, a neki su neispravni u garaži. Vrijeme je da neispravnog Tomaševića ostavimo u garaži i odlučimo se za odgovornu vlast koja će srediti vozne redove, redovno održavati i nabavljati vozila i ponuditi radnicima ZET bolje uvjete kako bi htjeli voziti putnike- poručio je kandidat za gradonačelnika Zagreba gradske platforme Servus Zagreb Davor Bernardić.
Dosta je laži i obmana Tomislava Tomaševića dok vozači ZET-a svakodnevno svjedoče o neispravnim vozilima kojima prevoze građane. Sve je manje vozača koji, prema vlastitom svjedočenju, imaju samo jedan dan odmora u tjednu odmor i voze do iznemoglosti. Nema zamjene za bolovanja, a iz ZET-a priznaju da im nedostaje 100 do 150 vozača autobusa.
-Ekipa iz Možemo, koja je imenovala Upravu ZET-a i odgovara za njihove poteze, smatra da ne treba raditi redovne servise, nego trošiti vozilo dok ne dođe do katastrofalnog kvara, a onda nabaviti drugo vozilo i opet ga ne održavati nego voziti dok se ne raspadne. Na neodržavanje vozila i posljedice do kojih će doći zbog izostanka redovnog održavanja upozoravam ne samo ja, nego i svatko kome je stalo do dobrobiti Grada i njegovih građana- dodao je Bernardić.
Ovoga puta, samo zbog odgovornosti jednog vozača koji nije htio da se istina sakrije nego da se ukaže na stvarno stanje, nesreća je izbjegnuta, ali imamo prilike vidjeti istinu koliko god ona ružna bila. Istinu će Možemo skrivati dok se ne promijeni gradska vlast ili dok netko ne pogine zbog neispravnih polovnih i preplaćenih vozila u javnom prijevozu.