Na zagrebačke ulice nakon rabljenih tramvaja stiže i tridesetak rabljenih buseva
I dok je već tjednima u fokusu zagrebačkog gradskog prijevoza jedan polovni njemački tramvaj koji je krajem godine stigao iz Augsburga, manje se priča o stanju u autobusnom dijelu voznog parka ZET-a. A ono je prema izjavama vozača, ali i mehaničara – loše.
Stanje je donekle ublažila nabava stotinjak novih autobusa prošle godine, ali to je tek kap u moru budući da autobusi svakodnevno ostaju u kvaru. Stoga, doznaje Večernji list, u ZET-u se već početkom godine planira krenuti u nabavu čak 130 autobusa.
-Time će se pokrenuti jedan od najznačajnijih projekata što se tiče javnog prijevoza u Zagrebu, a riječ je o procesu dekarbonizacije. Planira se nabaviti do 100 autobusa na alternativni pogon, a što će pratiti i izgradnja potrebne infrastrukture. Nabava će se financirati iz EU fondova pa je potrebno pričekati poziv resornog ministarstva– pojasnili su za Večernji list u ZET-u.
Iz Ministarstva prometa ranije su nam pak potvrdili da će poziv biti raspisan početkom 2024. Do dolaska električnih ili autobusa na vodik, bit će potrebno oko dvije godine, dakle oni bi na ulice mogli početkom 2026.