Grad Sveti Ivan Zelina povećao iznos sufinanciranja za smještaj djece u dječjim vrtićima
Nakon što je Grad pošle godine u kolovozu povećao iznos sufinanciranja smještaja djece u dječjim vrtićima drugih osnivača, od 1. listopada ove godine taj iznos će se ponovo povećati.
Tako će prema novoj Odluci o sufinanciranju programa predškolskog odgoja i obrazovanja u dječjim vrtićima kojima Grad Sveti Ivan Zelina nije osnivač sufinanciranje za jedno (prvo) dijete smješteno u vrtić biti povećano sa 160,00 eura na 230,00 eura, za drugo dijete sa 166,00 eura na 240,00 eura, a za treće i svako sljedeće dijete sa 192,00 eura na 280,00 eura. Za djecu samohranih roditelja iznos sufinanciranja sa 173,00 eura bit će povećan na 260,00 eura. Novom Odlukom povećan je i iznos sufinanciranja predškolskog odgoja i obrazovanja za djecu s teškoćama, s prijašnjih 212,00 eura na 305,00 eura.
Grad Sveti Ivan Zelina ovu vrstu sufinanciranja trenutno provodi za 173 djece s područja grada, a koji su smješteni u 8 privatnih i 5 javnih vrtića izvan područja grada te privatni vrtić Tintilinić koji djeluje na području grada.
-Grad Sveti Ivan Zelina kao i većina hrvatskih gradova posljednjih godina suočen je sa sve većim potrebama za smještajem djece u dječje vrtiće i stoga se sustavno radi na mjerama kojima bi se osigurala mjesta u vrtićima za što veći broj djece. Na ovaj način će se olakšati odluka o izboru drugih dječjih vrtića roditeljima koji su iskazali interes za upis u gradski dječji vrtić, a koji na žalost nije ostvaren zbog popunjenih kapaciteta kao i onima kojima je radi zaposlenja jednostavnije voditi svoju djecu u vrtiće izvan područja grada. Kvalitetan i dostupan sustav brige o djeci rane i predškolske dobi od iznimne je važnosti za razvoj svakog djeteta, ali i neophodna usluga za zaposlene roditelje. Iz tog razloga Grad Sveti Ivan Zelina s nestrpljenjem očekuje završetak izrade projektno tehničke dokumentacije i ostalih potrebnih procedura kako bi započela izgradnja novog dječjeg vrtića koja se planira iduće godine- ističu iz Gradske uprave.