fbpx

01Portal - Prikazujem sadržaj po oznakama: Samoborsko kino
Četvrtak, 13 Prosinac 2018 11:31

Samobor ima dva kina

Uz Kino Europa, Art Kino Rijeka te Kinematografe Dubrovnika i Osijeka, samoborsko kino među rijetkim je nezavisnim kinima koja imaju dva ekrana.Kad je riječ o pučkim otvorenim učilištima, dva ekrana, uz samoborsko, ima samo slatinsko učilište, odnosno kino. Naime, dok se preuređivala samoborska kino dvorana, Samoborci su u filmovima uživali u malom POP up kinu na Autobusnom kolodvoru. Iako je ono zamišljeno kao privremeno, građani su ga vrlo brzo prihvatili.

Nakon što je jesenas otvorena preuređena samoborska kino dvorana opremljena najmodernijom opremom i tehnologijom, Pučko otvoreno učilište odlučilo je zadržati i malo kino koje je danas postalo Pop up ART kino, a nudit će kvalitetne europske dokumentarne, igrane i animirane filmove po pristupačnoj cijeni ulaznice.

Samoborci vole kulturu, reakcija publike na obnovljenu kino dvoranu je izvrsna, samo u prvih 10 dana nakon otvorenja neko od događanja posjetilo je više od 4 tisuće posjetitelja, a bilježi se konstantan interes publike. No, osim što se filmovi prikazuju u dvije kino dvorane, samoborsko kino putuje po školama, društvenim domovima, kafićima i različitim otvorenim prostorima kako bi što veći broj građana mogao uživati u kinu dostupnom svima.

Ovaj je projekt osobito usmjeren mladima koje je važno izložiti kvalitetnim filmovima i edukaciji filmske pismenosti kako bi usvojili umjetničku dimenziju filma, a ne samo onu komercijalnu. Upravo zato kino organizira različite filmske programe od kojim su mnogi i besplatni, poput Teenoteke, filmskih projekcija u Centru za mlade Bunker.

Objavljeno u Samobor

Nakon gotovo godinu dana čekanja, Samoborci su jedva dočekali zaviriti u potpuno preuređenu kino dvoranu zgrade Hrvatskog doma, u koju je ukupno uloženo više od 7 milijuna kuna. Preko 4 tisuće posjetitelja uživalo je u 10 dana bogatog programa povodom otvorenja, a dvorana je u nekim danima bila popunjena do zadnjeg mjesta čak i nekoliko puta.

Uz najmoderniju opremu koja uključuje 28 različitih reflektora za scensku rasvjetu s posebnim sustavom upravljanja, srebrno filmsko platno i Dolbysorround zvučni sustav te vrhunski audio sustav najnovije generacije, gledanje filmskih projekcija postao je pravi užitak, s čime su se svi složili. Ništa manje posjetitelji nisu uživali niti u kazališnim predstavama, Međuigrama 0-24 Zijaha Sokolovića, predstavi za djecu Vuk i sedam kozlića ili mjuziklu Chicago u izvedbi Amaterskog kazališta PAX-ići kojima s obzirom na broj zainteresiranih jedna izvedba nije bila dovoljna.

Ponovno je otvorena i Galerija Prica, izložbama Vizualne kompozicije Mihovila Dorotića i Neponovljivi Prica koja je obogaćena crtežima i grafikama Zlatka Price.

Staro kino zatvorili smo uz taktove Marka Tolje, nostalgične, pomalo sjetne, s daškom nekog prošlog vremena. Stoga je novu eru otvorio Damir Urban&4 koji je donio novu energiju i podigao na noge prepunu dvoranu.

Objavljeno u Samobor

Nakon gotovo godine dana čekanja, Samoborci će od 20. listopada ponovno uživati u kulturnim programima u kino dvorani zgrade Hrvatskog doma.

-Ova zgrada ima bogatu povijest, stoga je velika želja Samoboraca bila da ovo postane reprezentativan prostor, kakav zaslužuje grad tako bogate kulture. I sam sam emotivno vezan za ovu dvoranu stoga sam ponosan i sretan što smo uspjeli ispuniti obećanje dano Samoborcima. Od samog početka političkog djelovanja borili smo se s raznim idejama koje bi u potpunosti promijenile ovaj prostor, a time i vizuru grada, što nam nikada nije bila prihvatljiva opcija. Mislim da smo ispravno odlučili- zaključio je prilikom obilaska gradonačelnik Krešo Beljak.

Radovi na rekonstrukciji objekta započeli su u studenom prošle godine, a završeni su krajem prošlog mjeseca. Trenutno se radi na ugradnji najmodernije opreme koja uključuje 28 različitih reflektora za scensku rasvjetu s posebnim sustavom upravljanja, srebrno filmsko platno i Dolbysorround zvučni sustav te vrhunski audio sustav najnovije generacije. U dvorani su danas 253 sjedala, od čega 232 fiksna i 21 pomoćno.

Vrijednost rekonstrukcije je više od 6 milijuna kuna s PDV-om, dok će se u scensku tehniku uložiti dodatnih 900 tisuća kuna. Izvedeni su i radovi na energetskoj obnovi zgrade vrijedni više od 600 tisuća kuna s PDV-om, a obnovu je s 250 tisuća kuna podržala i Zagrebačka županija.

U subotu, 20. listopada kino dvoranu će posjetiti gradski vijećnici i brojni gosti svečane sjednice Gradskog vijeća, a već istoga dana kreće bogati program događanja povodom otvorenja.

-U subotu, 20 listopada građane očekuju besplatne projekcije filmova Vili Kočnica i Venom, kako bi već prvoga dana iskušali užitak gledanja filma u novim stolcima, uz najsuvremeniju opremu. Iz bogatog programa izdvajamo kazališne predstave Međuigre 0-24 Zijaha Sokolovića i mjuzikl Chicago u premijernoj izvedbi PAX-ića. Pozivamo vas i na koncert URBAN&4 u subotu, 27. listopada te na brojne druge programe- pozvala je ravnateljica Jelena Vojvoda.

Objavljeno u Samobor
Srijeda, 20 Lipanj 2018 13:00

Do jeseni u Samoboru novi hram kulture

Radovi na rekonstrukciji objekta Hrvatskog doma započeli su krajem studenoga prošle godine, a ove jeseni Samoborci će dobiti novi prostor za održavanje različitih kulturnih sadržaja. Desetljećima već Samoborci i posjetitelji brojnih kulturnih događanja čekaju da u koncertima, predstavama, izložbama, priredbama i drugim manifestacijama mogu uživati u za to primjerenom prostoru, tako da to svima njima znači i puno više od samih financijskih sredstava koje će Samobor izdvojiti za ovaj kapitalni projekt što se tiče investicija u društvenu infrastrukturu.

Radovi teku zadovoljavajućom dinamikom, riješeni su svi problemi koji su se pojaviti tijekom izvođenja radova rušenja, a bili su vezani za stabilnost samog objekta. Izvedeni su grubi unutarnji građevinski radovi, konstrukcija budućeg gledališta, a započeli su i radovi na razvodu elektroinstalacija i izvedbi sustava grijanja i ventilacije. U narednim danima izvodit će se radovi na pripremi podloge za postavu keramičkih pločica i kamena.

Podsjetimo, radove vrijedne gotovo 5 milijuna kuna izvode zajednica ponuditelja Brodometalurgija d.o.o. iz Splita i trgovačko društvo Vinitor, d.o.o. iz Zagreba, dok stručni nadzor vrši trgovačko društvo Šport projekt d.o.o.

Ova zgrada ima bogatu povijest, stoga je velika želja Samoboraca da ovo postane reprezentativan prostor, kakav zaslužuje grad tako bogate kulture. I sam sam emotivno vezan za dvoranu koja me podsjeća na prve nastupe, prve filmove i izlaske, stoga sam ponosan i sretan što smo uspjeli ispuniti obećanje dano Samoborcima i osigurati sredstva kojima ćemo je modernizirati, ali i zadržati. Naime, od početka našeg političkog djelovanja borili smo se s raznim idejama koje bi u potpunosti promijenile ovaj prostor, a time i vizuru grada, što nam nikada nije bila prihvatljiva opcija- zaključuje gradonačelnik Krešo Beljak.

Objavljeno u Samobor

Do jeseni sljedeće godine trajat će radovi na obnovi Hrvatskog doma i preuređenja samoborskog kina koji su započeli jučer. Vrijednost projekta je 4,5 milijuna kuna (bez PDV-a).

Zgrada Hrvatskog doma stara je 77 godina te je zaštićena od strane konzervatora kao dio povijesne urbane cjeline grada zbog čega je pristup njezinoj cjelovitoj obnovi bio zahtjevan za sve sudionike u procesu. Ovom rekonstrukcijom kino će dobiti posve nov izgled, jednako kao i Galerija Prica na katu, za što je najzaslužniji Samoborac i poznati projektant Ratimir Škutelj.

Postojeći balkon se ruši i gradi se mali amfiteatar s 250 sjedećih mjesta unutar kina, preuređuju se i popratne garderobe kao i ostale potrebne prostorije, a izgradit će se i novi bočni ulaz. Također, velike se promjene očekuju i u sustavima grijanja i ventilacije.

Sudeći prema najavama Samoborci bi za manje od godinu dana trebali dobiti novi hram kulture u centru grada.

Objavljeno u Samobor

01Portal

01portal cilja informirati građane Grada Zagreba i Zagrebačke županije o svim relevantnim zbivanja u Zagrebu i županiji. Stoga je naša ciljana skupina populacija u Gradu Zagrebu i u Zagrebačkoj županiji. Zbog stalnih kretanja ljudi između grada i županije ovaj format portala ima posebnu vrijednost. Ni jedan drugi portal ne cilja na ovaj način informirati i kroz interakciju s građanima podijeliti informacije sa svih razina organizacije lokalne uprave.

01Portal j.d.o.o.
Zavrtnica 17,
10000 Zagreb