SLAVEN BARIŠEC: Samo ljuto i Posavska zimnica prepoznati su od strane kupaca

OPG Barišec i njihovi proizvodi koji se nalaze pod brendom Samo ljuto, prepoznati su diljem Zagrebačke županije, pa i šire

Slaven Barišec iz Topolja, 2016. odlučio se u jednom plasteniku zasaditi prve papričice i krenuti s proizvodnjom umaka, koji su svoju prepoznatljivost pronašli pod brendom Samo ljuto. Šest godina kasnije, proizvodnja je uvelike napredovala, kao i asortiman umaka, kojima je pridodan i jedan novi brend Posavska zimnica. O čemu se zapravo radi doznali smo prilikom posjete OPG-u Barišec, gdje nas je Slaven upoznao sa svojim OPG-om, koji je nezaobilazan sudionik svih lokalnih manifestacija diljem Zagrebačke županije, a u posljednje vrijeme i diljem Hrvatske.

-Primarna djelatnost nam je proizvodnja povrća, prvenstveno paprike i rajčice. To je klasična proizvodnja, no mi smo htjeli nešto drugačije, pa smo eto tako krenuli s proizvodnjom chill ljutih papričica, meksičkih jalapeno papričica, habanero papričica, pa čak i puno ljućih papričica sorte carolina reaper. Tu smo prepoznali mogućnost proširenja posla, ali i dodatne zarade- započeo je razgovor Slaven Barišec, koji inače voli jesti ljutu hranu, što je također, bio jedan od okidača proizvodnje takvih umaka.

-2016. smo po prvi puta sudjelovali i na Bučijadi, što se pokazalo odličnim za ono vrijeme, budući da smo krenuli s ograničenim resursima. Od tada je prošlo šest godina i mogu reći kako danas prerastamo u jedan brend. Polako koračamo i to je bila i neka nit vodilja kada smo ulazili u sve ovo- ističe Slaven, kojeg naročito raduje što sve proizvode i rade sami.

Trenutno se na obiteljskom imanju sadi povrće na 900 kvadrata plastenika i staklenika, 400 kvadrata niskih tunela i 1500 kvadrata otvorenih površina.

-Proizvodimo više stotina kilograma papričica i rajčice, no mi to više pratimo po proizvedenim proizvodima, koji odmah idu na tržište. Danas proizvodimo više tisuća što je dostatno za izgurati sezonu, no moramo se širiti kako bi mogli zadržati proizvodni kapacitet- kaže nam naš sugovornik.

OPG Barišec i njihovi proizvodi koji se nalaze pod brendom Samo ljuto, prepoznati su diljem Zagrebačke županije, pa i šire, jer Slaven ne propušta niti jednu sajamsku prigodu, gdje može izaći s ponudom svoga OPG-a, koja se može pronaći i na internet stranici (www. opgbarisec.hr), a želja je pokretanje i webshopa.

-I sada na Bučijadi sam doživio da su nam se vratili kupci koji su ranije kupili naše proizvode i uzeli duplo, kako bi se opskrbili. Raduje nas to, što nam se kupci vraćaju s riječima hvale- nastavlja dalje Slaven.

No, kako ne bi samo on pokupio riječi hvale, uvelike je za sve zaslužna i supruga Martina, koja kako nam je rekao Slaven “drži tri ćoška gospodarstva”, koje je u međuvremenu u ponudu stavilo i novi proizvod Posavsku zimnicu.

-Radimo Posavski ajvar, a tu je i ajvar od buče, koji se pokazao na Bučijadi kao pun pogodak. Nudimo između ostaloga i ukiseljeni jalapeno, ciklu, kao i ostale klasične proizvode- zaključio je razgovor Slaven Barišec.