fbpx

01Portal

Na području Općine Pokupsko jučer je uveden mikroprijevoz za naselja Lijevi Štefanki i Lukinić Brdo. Prvu voznu kartu čija je cijena pet kuna kupio je načelnik Božidar Škrinjarić, koji je istaknuo kako će Općina za tu namjenu osigurati oko pola milijuna kuna.

Kako se moglo čuti tijekom jučerašnje 22 vožnje bila 150 kuna.

-Naravno da neće biti isplatljivo, no bit će održivo, jer stanovnici su dobili javni prijevoz- kazao je novinarima na današnjoj Skupštini Udruge općina u Republici Hrvatskoj načelnik Pokupskog Božidar Škrinjarić.

Na upit kako komentira poruke dijela mještana koji poručuju da se neće voziti ovim prijevozom, jer su tijekom zime morali pješačiti, načelnik tek kratko kaže kako su to prazne priče.

-Naravno, da šačica ljudi nije zadovoljna, no prijevoz trebaju svi i najvažnije je da je on krenuo- rekao je Škrinjarić za kraj.

Objavljeno u Pokupsko

U cilju poticanja integriranoga javnog prijevoza putnika na području Grada Zagreba i okolice, nastavkom suradnje između ZET-a i HŽ Putničkog prijevoza cijene pretplatnih ZET-HŽPP karata i dalje su 35 posto povoljnije. Nastavno na inicijalni ugovor između HŽ Putničkog prijevoza i ZET-a kojim su od 1. ožujka 2017. godine cijene mjesečnih ZET-HŽPP karata niže za 35 posto, potaknuti uspješnim rezultatima postignutim u prethodne dvije godine, HŽPP i ZET potpisali su Ugovor kojim je suradnja produljena na dvije godine, odnosno do 28. veljače 2021. godine. Novi dvogodišnji ugovor u sjedištu HŽ Putničkog prijevoza potpisali su direktorica ZET-a Ljuba Romčević - Žgela i članovi Uprave HŽPP-a predvođeni predsjednikom Uprave Željkom Ukićem.

Smanjenjem cijena zajedničke opće (400 kuna), učeničke, studentske i umirovljeničke karte, karte za osobe s invaliditetom i socijalne pretplatne karte ZET-HŽPP (200 kuna) porastao je broj zajedničkih korisnika usluge prijevoza za 20 posto te je u 2017. prodano oko 47 tisuća zajedničkih pretplatnih karata ZET-HŽPP i prevezeno oko 2,1 milijun putnika, a u 2018. oko 57 tisuća zajedničkih pretplatnih karata i prevezeno oko 2,5 milijuna putnika. Time je građanima omogućena kupnja povoljnijih karata, a olakšane su i dnevne migracije građana iz okolice u Grad Zagreb.

Područje primjene ovog ugovora su administrativne granice Grada Zagreba koje su u željezničkom sustavu ograničene stajalištima Podsused, Mavračići, Odra i Sesvetski Kraljevec. Zajedničke karte ZET-HŽPP mogu se kupiti na prodajnim mjestima ZET-a. Povoljnije cijene karata i usklađeniji vozni redovi, uz nove vlakove koji voze u gradsko-prigradskom prijevozu i moderan sustav prodaje karata pridonijeli su povećanju broja putnika i popularizaciji integriranog prijevoza.

U cilju proširenja integriranoga prijevoznog sustava, HŽ Putnički prijevoz u prosincu 2017. proširio je integrirani prijevoz na pet zona. Dakle, putnik koji ima ZET-HŽPP mjesečnu ili godišnju pretplatnu kartu, na blagajnama HŽ Putničkog prijevoza može kupiti priključnu kartu kojom putovanje vlakom može nastaviti do Karlovca, Siska, Krapine, Gornje Stubice i Križevaca, odnosno svih pet priključnih zona integriranog prijevoza Grada Zagreba. Ugovorom između ZET-a i HŽPP-a te proširenjem priključnih zona putnicima je omogućeno jednostavno korištenje tri prijevozna sredstva; vlaka, autobusa i tramvaja.

Objavljeno u Grad Zagreb

Općinsko vijeće Općine Rugvica održalo je jutros radni sastanak radi ukidanja autobusnih linija na području općine. Naime, Čazmatrans je u ponedjeljak, 18. veljače uveo novi vozni red za područje Rugvice, a da pritom iz tvrtke nisu nikog iz Općine obavijestili o tome.

Istog dana načelnik Mato Čičak uputio je oštar dopis na adresu Čazmatransa, Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, župana Stjepana Kožića te Odboru za pomorstvo, promet i infrastrukturu Hrvatskog sabora. Dopisom se zatražilo postupanje svake institucije u okviru svoje nadležnosti, a prije svega utvrđivanje dopustivosti ovakvog jednostranog postupanja tvrtke Čazmatrans glede ukidanja pojedinih polazaka.

-Moramo naglasiti još jednom svoje nezadovoljstvo što su zaposlenici tvrtke Čazmatrans prema putnicima komunicirali da je novi raspored dogovoren s Općinom, što je bila potpuna neistina! Jednako tako, važno je naglasiti da Općina ne odlučuje o dodjeli dozvola za autoprijevoznike, uvođenju linija i voznom redu. Za dodjelu dozvola nadležno je Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture, a o voznom redu odlučuje sam prijevoznik- istaknuo je načelnik Mato Čičak.

Kako bi se cijela situacija riješila i kako bi se mještanima, prvenstveno djeci, omogućio normalan odlazak na posao i u školu održan je sastanak na kojem je dogovoreno da se sve ukinute linije privremeno vraćaju od sutra, 23. veljače do 1. travnja, a isto tako za danas je vraćena linija iz Zagreba za Trebovec u 20,15 sati.

-Također, dogovoreno je kako će Općina Rugvica urediti okretište autobusa u Rugvici kako bi smanjili cijenu cjelokupnog prijevoza. Moramo istaknuti da smo svjesni kako je pitanje prijevoza veliki problem naše Općine i da se svim snagama trudimo poboljšati ga. Spremni smo uložiti dodatna sredstva kojima bi se taj problem što efikasnije riješio. Naravno, ako je suradnja od strane Čazmatransa uzajamna. Općina Rugvica već sada sufinancira rad tvrtke s milijun kuna godišnje, a za uzvrat dobiva ukidanje linija, dotrajale autobuse- poručio je Čičak, koji vjeruje u pozitivan ishod cijele ove priče.

 

Objavljeno u Rugvica

-Imamo informaciju da su krenuli pregovori o gradskom i međugradskom prijevozu sa ZET-om za Veliku Goricu i okolna sela. Voljeli bi da nas se obavijesti kako ti razgovori idu, da nas se ovdje ne bi dovelo pred gotov čin, nego da se ljudi i mjesni odbori uključe u to- kazao je na aktualnom satu ovotjedne sjednice Gradskog vijeća Grada Velike Gorice, vijećnik MOST-a Alan Milan Šembera.

Pročelnik Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i promet Dubravko Katulić potvrdio je kako su pregovori u tijeku.

-Ne samo Velika Gorica, nego okolni gradovi i općine također su u pregovorima. Krajnji rok za donošenje, odnosno za potpis ugovora je mjesec kolovoz. Mi ćemo se angažirati da taj prijevoz bude što jeftiniji i kvalitetniji, a samu odluku o obavljanju usluge javnog prijevoza donosi ovo Gradsko vijeće- odgovorio je pročelnik Katulić.

 

Objavljeno u Velika Gorica

Kako javlja N1 U ZET-ovim autobusima i tramvajima od prvog dana sljedećeg mjeseca ponovno će se moći kupiti vozne karte po nižim cijenama. Trenutno je dostupna samo ona od 15 kuna.

Kod vozača će se od veljače moći kupiti karte po cijeni od šest i deset kuna, a one najjeftinije, od četiri kune, i dalje će biti moguće kupiti samo na kioscima.

-Karte se trenutačno izrađuju jer će biti drukčije od ovih koje se mogu kupiti izvan vozila i na njima će pisati “kupljena kod vozača- kaže predsjednik Sindikata vozača i prometnih radnika ZET, Anto Jelić.

Više pročitajte OVDJE.

Objavljeno u Grad Zagreb

Gradonačelnik Milan Bandić, sa suradnicima, simbolično je jutros vožnjom autobusom pustio u promet produženu autobusnu liniju 276 Kvaternikov trg – Dumovec.

-Ostalo nam je još da uvedemo autobusnu liniju od Donjeg Dumovca do Ivera, odnosno Sesvetskog Kraljevca, što ćemo napraviti u roku tjedan dana- rekao je gradonačelnik Bandić objasnivši kako je puštanje ove autobusne linije na tragu one politike da javni prijevoz bude svima jednako dostupan.

Branko Frančević, predsjednik Mjesnog odbora Dumovec zahvalio je sugrađanima na strpljenju, rekavši da se ovime zaokružuje jedan krug povezanosti i mobilnosti ljudi do grada i natrag.
-Za koji dan ovo okretište povezat će se novom autobusnom linijom s okretištem u Sesvetskom Kraljevcu, tako da će stanovnici ovog djela Dumovca biti povezani s Kvaternikovim trgom i Sesvetskim Kraljevcem, što znači brži dolazak do radnih mjesta, a djeci će olakšati dolazak do svojih škola- kazao je Frančević.

Objavljeno u Grad Zagreb

Jedan od većih problema na području Općine Rugvica je javni prijevoz. Upravo zbog toga, pojedinci su za vrijeme kampanje za lokalne izbore 2017. godine na sav glas obećavali rješavanje toga problema uvođenjem ZET-a. Kako bi se spomenuti problem riješio u što kraćem roku i sam načelnik Mato Čičak oformio je odbor za dovođenje ZET-a na čijem je čelu Robert Kostić, koji je izabran za predsjednika spomenutog odbora. No, nažalost, Kostić od osnivanja odbora u kojem su uz njega Željko Vojković, Danijel Šošić, Šimo Bilić i Stipo Rašić nije sazvao niti jednu sjednicu.

-Povjerenstvo je do 15. prosinca, a najkasnije do izglasavanja proračuna trebalo u pisanoj formi usuglasiti s predstavnicima Grada Zagreba i ZET povezivanje Općine Rugvica i Grada Zagreba na pravno prihvatljiv način- kazao je načelnik Mato Čičak napomenuvši kako je povjerenstvo za pregovore imalo i budžet od 2 milijuna kuna, što je predviđeno i općinskim proračunom.

-Iz Općine Rugvice do šireg centra Zagreba moraju prometovati najmanje dvije autobusne linije čije se polazišne točke nalaze u Ježevu i Oborovu, te autobusi trebaju stati na svim autobusnim stajalištima kao i do sada, no moguća su i blaga odstupanja. Na području Grada Zagreba, autobusi moraju stati na minimalno tri autobusna stajališta. Prva vožnja iz Grada Zagreba i Rugvice mora biti prije šest, a posljednja ne prije 23 sata- napomenuo je Čičak.

Iako je prozvani Kostić za vrijeme izbora bio veliki zagovornik dovođenja ZET-a za 400- tinjak tisuća kuna, na načelnikovu odluku o povjerenstvu se oglušio, pokazavši tako brigu za svoje mještane, a u krajnjoj liniji i glasače.

-Tu odluku o osnivanju povjerenstva za dovođenje ZET-a ja ne prihvaćam, jer ja ne znam kad sam rekao da želim biti predsjednik povjerenstva. Na ovakav način ja to ne prihvaćam i ovo povjerenstvo smatram ne važećim- pokušao je svoj nerad u povjerenstvu opravdati Kostić, koji je ovakvim načinom bacio ljagu na sve svoje birače, koji su njemu i stranci dali povjerenje za ulazak u Općinsko vijeće.

-Dao sam vam priliku da pokažete da ste zlatna ribica i da će te ljudima ostvariti želju dovođenja ZET-a na područje Općine Rugvice. To nisam tražio radi sebe i Općine kao pravnog subjekta, već zbog svih mještana kojima ste slali letke da će te biti zlatna ribica i da će te dovesti ZET- napomenuo je Čičak, odgovorivši na prozivku vijećnika Kostića s posljednje sjednice Općinskog vijeća.

Na ovaj način načelnik Čičak, pružio je Općinskoj organizaciji BM 365- Stranke rada i solidarnosti kao i njezinom predsjedniku Robertu Kostiću šansu da dokažu kako za vrijeme kampanje nisu pričali neistine, no izgleda kako je dovođenje ZET-a bio tek jeftini politički spin, kojim su zavarali birače, koji su im dali povjerenje.

Objavljeno u Rugvica

Ukidanje autobusne linije Lijevi Štefanki – Velika Gorica izazvalo je veliko nezadovoljstvo među mještanima ovog naselja smještenog uz lijevu obalu Kupe. Ljudi su prisiljeni pješačiti kilometrima do prve autobusne stanice, a oni sretniji do Žužić Brda voze se u traktorskim prikolicama. Vrijeme kao da se vratilo unazad.

Mještane Lijevih Štefanki posjetio je i s njima porazgovarao čelnik goričkih HSS-ovaca Štefan Stanešić. Podržao je njihove zahtjeve i pozvao sve odgovorne da učine sve što je u njihovoj moći da se što prije pronađe rješenje za ovaj problem, a naročito načelnika Općine Pokupsko Božidara Škrinjarića i župana Zagrebačke županije Stjepana Kožića.

-Moj otac je rođen u ovom mjestu smještenom uz prekrasnu Kupu i osobno sam jako vezan uz Lijeve Štefanke te suosjećam s mještanima koji su se našli u ovom problemu ni krivi ni dužni. Za vrijeme rata bilo je 10 do 12 autobusnih linija dnevno, a mjesto se nalazilo na prvoj crti obrane Hrvatske i grada Zagreba. Nakon 27 godina ovo mjesto ostalo je bez autobusne linije, što je sramotno- istaknuo je Štefan Stanešić, predsjednik Gradske organizacije HSS-a Velika Gorica, koji se osvrnuo i na sve češći odlazak mladih iz ruralnih krajeva.

-Loša prometna povezanost i nedostatak razvojne vizije potiču mlade ljude na odlazak iz ruralnih krajeva. Poražavajuće je to što se obitelji razdvajaju, roditelji su prisiljeni svoju djecu upisivati u učeničke domove. Nakon završenog srednjoškolskog obrazovanja ili fakulteta rijetki se vraćaju u svoj kraj pa područja prepuna prirodnih ljepota polako ali sigurno ostaju bez svojih žitelja- zaključio je Stanešić.

Objavljeno u Pokupsko

Posljednjih dana jedna od gorućih tema na području Vrbovca i Preseke je školstvo. Sve je započelo početkom tjedna kada je došlo do redukcije grijanja Područne škole u Preseki, gdje su zalihe loš ulja pri kraju. Kako javlja Radio Vrbovec, Općina Preseka dužna je 215 tisuća kuna Gradu Vrbovcu, čiji je gradonačelnik Denis Kralj donio odluku kako se za školu u Preseki više neće naručivati loš ulje.

Nastavak neriješenih odnosa slijedi u ponedjeljak, 29. listopada kada će presečki učenici ostati i bez dijela prijevoza, zbog duga od 385 tisuća kuna što ozbiljno ugrožava poslovanje I. osnovne škole u Vrbovcu. Takvim raspletom situacije ukidaju se dvije izvanredne linije u 11,10 i 14,00 sati.

O svemu navedenom kontaktirali smo načelnika Općine Preseka, Nikolu Kožara koji nam je potvrdio kako je Općina o svemu obavijestila Ministarstvo te da se čeka odgovor koji bi trebao razjasniti cijelu ovu situaciju.

Objavljeno u Preseka

Zbog održavanja atletske utrke „Zagreb Grand finale“, autobusna linija 105 (Kaptol - Britanski trg) će u nedjelju, 30. rujna od 10:55 do 12 sati, voziti djelomično izmijenjenom trasom: Kaptol - Ulica Kaptol - Zvonarnička ulica - Degenova ulica - Ulica Medveščak - Gupčeva zvijezda - Ulica Antuna Vrančića i dalje uobičajenom trasom do krajnjeg odredišta.

U povratku će autobus voziti istom, izmijenjenom trasom.

Objavljeno u Grad Zagreb
Stranica 1 od 13

01Portal

01portal cilja informirati građane Grada Zagreba i Zagrebačke županije o svim relevantnim zbivanja u Zagrebu i županiji. Stoga je naša ciljana skupina populacija u Gradu Zagrebu i u Zagrebačkoj županiji. Zbog stalnih kretanja ljudi između grada i županije ovaj format portala ima posebnu vrijednost. Ni jedan drugi portal ne cilja na ovaj način informirati i kroz interakciju s građanima podijeliti informacije sa svih razina organizacije lokalne uprave.

01Portal j.d.o.o.
Zavrtnica 17,
10000 Zagreb
OIB: 62928400619
www.01portal.hr
[email protected]
091/576-4485

Nedavne vijesti