Zagrebački HNS izdao je priopćenje povodom radova na remetinečkom rotoru. Prenosimo ga u cijelosti.

"Nakon najnovije informacije da će radi rekonstrukcije remetinečkog rotora sugrađani u većem dijelu Novog Zagreba godinu i pol dana biti bez tramvaja prema središtu grada, još jedanput postavlja se pitanje kako se uopće planiraju projekti u Zagrebu? Jer, rekonstrukcija rotora je izuzetno važan prometni i infrastrukturni zahvat za čitav grad, pa se kod takvih projekata treba unaprijed znati što će se i kada točno vremenski napraviti, kako bi se prvenstveno građani mogli na vrijeme pripremiti i organizirati.

Ovako, kada svega nekoliko dana prije obustave tramvajskog prometa na tako dugi vremenski period građani saznaju pravu istinu, s pravom se još jedanput pitamo kakvo je to “strateško planiranje” u našem gradu i da li je gradska uprava do jučer uopće znala što sve treba i kako na rotoru napraviti?

Ako je to sada točna informacija, predlažemo gradonačelniku da svim stanovnicima Novog Zagreba omogući besplatno parkiranje idućih godinu i pol dana u centru Zagreba jer javnim prijevozom, na kojeg se on poziva da se koristi nakon drastičnog poskupljenja parkinga od neki dan, do centra grada oni ne mogu normalno doći!"

Gradska organizacija GLAS-a izdala je priopćenje u svezi s poskupljenja parkinga. Priopćenje prenosimo u cijelosti.

"Od danas nam je parkiranje na području Grada Zagreba, odlukom gradonačelnika Milana Bandića, dvostruko skuplje. No, to nije sve jer je isto tako, odlukom gradonačelnika, produženo i vrijeme naplate parkiranja. Kao i dosadašnje promjene u cijenama parkiranja, i ova je odluka donesena bez ikakve prethodne javne rasprave niti ikakve suvisle analize vezane uz pitanje parkiranja na području Zagreba.

Nesuvislost ovakvoga postupanja možda najbolje podcrtava činjenica da su dnevne, mjesečne i godišnje karte ostale na istoj razini. Konkretno, to znači da će oni koji imaju parkirnu karticu prve zone za 100 kuna mjesečno i dalje moći parkirati po čitavome gradu (bez obzira gdje stanuju), dok će njihovi manje sretni sugrađani za tu cijenu moći ostaviti automobil osam sati na parkiralištu te iste zone.
 
I dok su prethodnih godina iz gradske uprave ili gradske tvrtke Zagrebparking znala još i dolaziti nemušta opravdanja mijenjanja cijena parkinga poput onih da se tako „uvodi reda“, ovaj put i to je izostalo. Nažalost, razlozi ovakve odluke vjerojatno leže u teškom stanju gradskoga proračuna, koji je u minusu od preko 300 milijuna kuna. Netransparentno trošenje, preplaćivanje poslova, politička trgovina s koalicijskim partnerima i dijeljenje gradskoga novca u svrhe raznih kampanja Milana Bandića sve više uzimaju svoj danak.

Posebno tragičan je potpuni izostanak ikakvih pokušaja da se sustavno i zdravorazumski riješi pitanje naplate parkiranja u našemu gradu. Poruka gradonačelnika Bandića i ovoga puta, kao i svih prethodnih godina, je jasna: „Ja i samo ja odlučujem o svemu u gradu, a ako vam se ne sviđa, slobodno odite“, u Njemačju, Irsku, potpuno svejedno.

Danas nam je svima gradonačelnik Bandić poskupljenjem parkinga poželio dobro jutro. Nadamo da će se svi oni još nisu, nakon ovako dobrog jutra, konačno probuditi i shvatiti da ovim poskupljenjima plaćamo dubioze iz Bandićevih izbornih kampanja ili će im opetovano utjeha biti u tome što dolaze novi predsjednički izbori i kampanja u kojoj će ponovno Milan Bandić besramno koristiti gradske resurse kako bi postao gradonačelnik Hrvatske."

U ponedjeljak poskupljuje parking u Zagrebu. Tim povodom zagrebački HNS izdao je priopćenje. Prenosimo ga u cijelosti.

"Najnovija odluka gradske uprave i gradonačelnika Milana Bandića o poskupljenju naplate parkiranja u Zagrebu, prema kojoj će, recimo u prvoj zoni, parkiranje poskupiti 100% (sa šest na dvanaest kuna), najbolji je, i najbolniji dokaz da je populistička predizborna politika najgora politika, naravno i najskuplja, jer prije ili kasnije uvijek dođe na naplatu.

Ovakvo drastično poskupljenje parkinga u Zagrebu je neodgovorno, nepristojno i direktan šamar svim stanovnicima Zagreba. Ali, ono je i poslovno i ekonomski potpuno neopravdano, jer Zagreb parking ne posluje s gubitkom, dapače. Ali, ona je očito nužna gradonačelniku da pokrpa dio rupa u gradskom proračunu koje nastaju neracionalnom politikom koja građanima pred izbore obećava brda i doline, a nakon njih sve to naplati od njih.

Kao što su prije dva mjeseca poskupili domovi umirovljenika, pa naši zagrebački penzioneri skuplje plaćaju smještaj u domovima, a recimo u tramvajima i autobusima ZET-a više ne možemo kupiti najjeftinije karte od 4 kune (ZET koji posluje s gubitkom!), možemo se samo pitati – što je sljedeće poskupljenje?

Sva obećanja o „besplatnim“ uslugama sada pokazuju svoje pravo lice – ona uvijek dolaze na naplatu. Možda ne bi bilo loše da ubuduće ne nasjedamo više na takvu politiku, jednoga dana mora i njoj doći kraj."

Loše vijesti za zagrebačke vozače. "Od 30. srpnja sat parkiranja u 'crvenoj zoni' u Zagrebu koštat će dvostruko više nego dosada, pa će se tako parkiranje umjesto 6 kuna koštati 12 kuna. Parkiranje u 'žutoj' zoni koštat će pet umjesto tri kune, a u 'Zelenoj' sat parkiranja koštat će dvije kune", javlja RTL televizija.

Vijest je provjerena. "Odredbe su to koje se nalaze u novom Pravilniku o korištenju javnih parkirališta i javnih garaža koji je sredinom srpnja objavljen u Službenom glasniku grada Zagreba. "

Poskupljenja su vrlo konkretna. "Ako svoje vozilo želite ostaviti u garaži Tuškanac, od ponedjeljka ćete sat parkiranja platiti dvostruko više nego dosada - 10 kuna, dok će u većini ostalih javnih garaža (Gorica, Kvaternikov trg, Langov trg, Petrinjska, Rebro), cijena porasti s četiri na 6 kuna, osim garaža u Jelkovcu i na Sveticama gdje će sat poskupjeti na tri, odnosno četiri kune. Cijene dnevnih, mjesečnih i godišnjih karata - i komercijalnih - ostaje ista."

Više o ovoj temi pročitajte OVDJE.

U nazočnosti gradonačelnika Grada Zagreba Milana Bandića, predsjednice Uprave Zagrebačkog holdinga Ane Stojić Deban i voditeljice Zagrebparkinga Ane Preost, otvoreno je novo parkiralište unutar kompleksa TŽV Gredelj u naselju Trnje, na koje se ulazi iz Strojarske ulice.

-Parkiralište koje smo ovdje uredili je jako bitno za naše sugrađane, a još je važnije za one koji dolaze u naš grad. Mi o njima moramo voditi računa. Ovdje se mogu parkirati i lagano prošetati preko Krešimirovog trga i Džamije do Jelačić placa- rekao je gradonačelnik Bandić napomenuvši kako je za uređenje utrošeno oko 1,2 milijuna kuna.

Također je dodao kako je prostor unutar Gredelja iskorišten za parking dok se ne aktivira projekt uređenja tog izuzetno atraktivnog gradskog područja.

Prema riječima voditeljice Zagrebparkinga Ane Preost na parkiralištu se može parkirati oko 500 vozila.

-Pozivam građane da kada idu do centra tu ostave svoje automobile jer im pješke treba 10 do 15 minuta. Napravili smo i dio za bicikle koji je besplatan. Cijena parkirališta je 10 kuna dnevno od ponedjeljka do subote od 7 do 20 sati, a nedjeljom je besplatno. Mjesečna karta iznosi 200 kuna- kazala je Ana Preost.

Novo parkiralište na prostoru od 7.000 m2 je osvijetljeno, rampa za automobile je na ulazu i izlazu, a na Strojarskoj je izgrađen i poseban izlaz za pješake.

Zagrebački holding d.o.o., podružnica Zagrebparking predstavlja javnosti novo parkiralište unutar kompleksa „Gredelj“, ulaz iz Strojarske ulice.

Parkiralište je kapaciteta 500 parkirališnih mjesta i nalazi se nadomak centra grada. Riječ je o brownfield lokaciji, pri čemu je zapuštena površina u potpunosti osposobljena kao javnoparkirališna površina. Novo parkiralište značajno će doprinijeti kvaliteti parkiranja u gradu Zagrebu.


Zagrebparking je izdao priopćenje. Prenosimo ga u cijelosti.

"Zagrebački holding d.o.o. podružnica Zagrebparking, kao mjeru ekološki odgovornog poslovanja, a u svrhu smanjenja prometnih gužvi na prometnicama i parkiralištima, smanjenju onečišćenja zraka, smanjenju emisija CO2 (Sporazum iz Kyota), doprinos ispunjavanju obveza Strategije 20-20-20 (povećanje korištenja energije iz obnovljivih izvora za 20 posto, poboljšanje energetske učinkovitosti za 20 posto, smanjenje emisije stakleničkih plinova za 20%) s ciljem realizacije do 2020. godine, smanjenja prekapacitiranosti javnih garaža i prometnih gužvi na ulazima u garaže i okolnim prometnicama, u sklopu kontinuiranog ulaganja u podizanje kvalitete usluge javnih garaža (ugradnja punjača za električna vozila, energetski učinkovita i ekološka rasvjeta, defibrilatori za javne garaže, sustav automatizacije javnih garaža) te poticanja građana na korištenje javnog gradskog prijevoza u centru grada, upućuje prijedlog korekcije cijena parkiranja na javnim parkiralištima i u javnim garažama.

Cijena postojeće satne karte za ZONU I. korigira se na 12 kuna, za ZONU II. na 5 kuna, za ZONU III. na 2 kune, dok bi cijena DPK (dnevnih parkirališnih karata), KPK (komercijalnih parkirališnih karata – tjedna, mjesečna, godišnja) i PPK (povlaštenih parkirališnih karata) ostala nepromijenjena, čime se ne bi utjecalo na budžet građana kojima je zbog dnevnih migracija i mjesta stanovanja parkiranje u široj zoni gradskog središta svakodnevno neizbježno. Podsjećamo i na nove usluge za plaćanje parkiranja, mobilnu aplikaciju ZgPark i sustav za automatsku naplatu parkiranja koji je instaliran u tri od osam javnih garaža kojima podružnica upravlja (JG Langov trg, JG Rebro i JG Petrinjska).

Više o samom Nacrtu prijedloga Pravilnika o korištenju javnih parkirališta i javnih garaža saznajte na sljedećoj poveznici: http://www.zagreb.hr/UserDocsImages/arhiva/normativa/novo/NOVI%20PRAVILNIK%20O%20KORI%C5%A0TENJU%20javnih%20parkirali%C5%A1ta%208.6.%202018..docx

Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u Službenom glasniku Grada Zagreba."

Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić, u društvu suradnika, predstavio je u javnoj garaži na Langovom trgu novi sustav za automatsku naplatu parkinga u Zagrebu i centralno upravljanje javnim garažama te aplikaciju ZGpark.

-Pozdravljam ovaj uradak za 21. stoljeće. Prije 17 godina, zajedno s Tatjanom Holjevac, uveli smo plaćanje SMS-om. To je bilo revolucionarno. Sada, 17 godina nakon, to je nešto što se radi prvi put u ovom dijelu Europe i možemo ponuditi ovaj projekt našim gradovima-prijateljima. Uz minimalne dorade, ovo može biti baza koja će omogućiti sugrađanima plaćanje i drugih javnih usluga putem aplikacije- rekao je gradonačelnik i dodao kako su glavne prednosti ovog sustava smanjenje gužvi pri ulazu i izlazu iz javnih garaža i smanjenje štetnih ispušnih plinova.

Krešimir Milinović iz Zagrebparkinga je objasnio da je sustav automatske naplate već funkciji u tri zagrebačke javne garaže - na Langovom trgu, u Petrinjskoj i na Rebru, a predviđeno je da se uvede i u ostale garaže pod ingerencijom Zagrebparkinga. 
 
-Sustav je koncipiran tako da se s jednog mjesta može nadzirati, kontrolirati i upravljati garažama. Mi sad postavljamo nadzorni centar iz kojega pratimo sve garaže, to je jedna veća razina sigurnosti i kontrole. Druga novost je što automatske blagajne, osim plaćanja gotovinom i SMS porukom, mogu primati i bankovne kartice, što je iznimno važno za turiste u Zagrebu- rekao je Krešimir Milinović.

Kamere postavljene na ulazima u garaže će prepoznati registraciju vozila i poslati informacije u centralni sustav koji će odrediti je li vozilo pretplaćeno ili ne, a kamere na izlazu će automatski otvarati rampe na temelju registracijske oznake vozila koje prilazi izlazu.
 
-Ovime će se skratiti vrijeme izlaska vozila iz garaže jer nakon plaćene karte više neće biti potrebno ubaciti karticu u terminal- dodao je Milinović.

Osim novog načina plaćanja, predstavljena je i mobilna aplikacija ZgPark koja je od jučer dostupna za besplatno preuzimanje na svim Android uređajima. Pomoću aplikacije mogu se kupiti satne, dnevne, tjedne, mjesečne i godišnje karte za sva javna parkirališta u Zagrebu.

-Ovo je prva aplikacija te vrste u Hrvatskoj. Od sada se parkiranje može platiti i u garažama i na vanjskim parkirališnim mjestima putem iste aplikacije– rekla je Ana Preost, voditeljica podružnice Zagrebparking.

Novi planovi Gradskog ureda za prostorno uređenje, naplata parkinga na području skoro cijelog Zagreba, donosi Večernji list.

Nova naplata ići će na zapad do Rudeša i na istok do Jelkovca, dok bi sat trebao koštati 75 lipa, odnosno stanari bi mjesečno za svoje parkirno mjesto trebali izdvojiti oko deset kuna. Parkirni bi se automati trebali postaviti i po Novom Zagrebu, a novost je i da će trenutačno najskuplja, prva zona, proširiti svoje granice.

Novost bi trebale biti i takozvane kvartovske zone, a to je dijeljenje postojećih po kvartovima kako bi se spriječila dosadašnja svojevrsna povlastica onih koji s kartama prve zone bez problema mogu parkirati u ostalima. Tako će primjerice stanar na Sigečici sa svojom kartom moći parkirati u svom u jednom od susjednih kvartova.

 

Ne propustite

Završeni redovni godišnji servisi na bazenima Grada Zagreba

Završeni redovni godišnji servisi na bazenima Grada Zagreba

Radovi na bazenima SRC Šalata, Iver, Jelkovec i Zimsko plivalište...

Nastavak radova na Aveniji Dubrovnik mijenja trase autobusnih linija

Nastavak radova na Aveniji Dubrovnik mijenja trase autobusnih linija

U tijeku je druga faza uređenja sjevernog kolniku Avenije Dubrovnik,...

Izložba "Bunjevačko veliko ruvo" do 30. rujna u Etnografskom muzeju

Izložba "Bunjevačko veliko ruvo" do 30. rujna u Etnografskom muzeju

Izložba posvećena ženskoj tradicijskoj svečanoj odjeći "Bunjevačko veliko ruvo" svečano...

Privremena regulacija prometa na Aveniji Dubrovnik

Privremena regulacija prometa na Aveniji Dubrovnik

Za potrebe izvođenja radova uređenja sjevernog kolnika Avenija Dubrovnik na...

Ulica Orešje do 2. rujna bez prometa

Ulica Orešje do 2. rujna bez prometa

Za potrebe izvođenja radova sanacije javnog kanala ulica Orešje kod...

Prijavite se i započnite svoj startup izazov!

Prijavite se i započnite svoj startup izazov!

Ove godine Grad Zagreb spaja svoje najznačajnije projekte za razvoj...

U promet pušten rotor na križanju Sarajevske i Avenije Dubrovnik

U promet pušten rotor na križanju Sarajevske i Avenije Dubrovnik

Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić, sa suradnica, pustio je u promet...

Dužijanca u Zagrebu

Dužijanca u Zagrebu

U organizaciji Udruge bunjevačkih Hrvata Dužijanca iz Srbije, na središnjem...